StoryEditor

O2 o pár dní štartuje novú kampaň s uškatcom Platónom. Pozrite si ju v predpremiére

03.09.2017, 17:52
Autor:
rmrm
O2 prináša aj zmenu v tradičnej stavbe TV spotu.

Ako informoval operátor O2 Slovakia, od septembra prichádza zásadná zmena produktu Strieborný O2 Paušál.

„O2 opäť posúva hranice možného. Neobmedzené volania sa vďaka cenovke 20 eur prvýkrát stávajú masovo dostupné. Naviac, zákazníci okrem neobmedzených volaní získavajú neobmedzené SMS, balík dát a bonus na telefón, ktorý k paušálu jednoducho patrí,“ hovorí riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.

Aktualizácia:

„Nová produktová propozícia sa okrem jedinečnosti vyznačuje aj prehľadnosťou a jednoduchosťou. Kreatíva sa teda v podobnom duchu vyhýba zbytočným metaforám a prílišnej dramatizácii. Zároveň je vynovený Strieborný O2 Paušál atraktívny svojím obsahom, preto si zároveň zaslúži aj revolučný kreatívny koncept,“ vysvetľuje Lucia Petrášová, Head of Marketing Communication O2. Práve preto, podľa jej slov, prináša O2 zmenu v tradičnej stavbe spotu. O novej ponuke sa hovorí už od prvých sekúnd, pričom sa tak búra mýtus, podľa ktorého štandardná stavba televíznych spotov predstavuje packshot až v jeho závere.

Hlavnými hrdinami sú podobne ako v predchádzajúcej kampani živočíchy z podmorského sveta. Sprievodcom je znova uškatec Tóno, ktorý pre zákazníkov v Mori možností opäť objavil niečo nové. Tónovi spoločnosť kraby, ktoré pomocou slovných hračiek ľuďom odkazujú, aby neriešili „krabiny“. „Pri tejto ponuke, totiž skutočne nie je nad čím váhať. Všetci si teda môžu spokojne „klepetiť“, keďže vďaka O2 odteraz neobmedzené hovory do všetkých sietí vrátane EÚ stoja len 20 EUR mesačne,“ dodáva Lucia Petrášová.

Nová kampaň O2 štartuje v utorok 5.9.2017.

Vizitka kampane:

Agentúra: Oliver Agency Central Europe & Triad Advertising

Creative director: Juraj Bartoš

Strategy director: Martin WoskaArt director: Lukáš Karásek, Jakub Reken

Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš, Vlado Kurek, Matúš Hliboký

Social media brand manager: Martin Luther

Client servis director: Tina Bineva

Account manager: Saša Fránková, Zuzana Bosmanová

Strategic planner: Emil Myjavec

01 - Modified: 2017-07-19 13:25:34 - Feat.: 0 - Title: Marketingový riaditeľ O2: Nový koncept je dospelejší ako maňušky 02 - Modified: 2017-06-19 10:32:28 - Feat.: 0 - Title: O2 končí spoluprácu s PR agentúrou. Od júla prechádza na model in house
01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 03 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 04 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 05 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 22:52