Operátor O2 predstavuje novú kampaň, ktorou chce zákazníkov presvedčiť o tom, že práve jemu patrí nová a ešte lepšia sieť, ktorá v januári pokrývala už vyše 92% populácie Slovenska.
S novou sieťou prichádza aj nové more, do ktorého uškatec Tóno skočí v TV spote, ktorý má premiéru dnes. Za kreatívou stojí inhouse agentúra operátora Oliver Agency Central Europe v spolupráci s Triad Advertising.
Uškatec Tóno, ktorý je dobre známy už od júna minulého roka, sa vrhá do ďalšieho podmorského dobrodružstva. V spote sa ocitne v celkom inom mori, ako je to, ktoré sme doteraz poznali. Všetko okolo neho žiari a nad hlavou mu prepláva obrovská manta.
Cieľom spotu, ako aj celej kampane, je hovoriť o tom, že nová, lepšia sieť od O2 je dostupná už takmer pre každého. „Za posledné roky boli naše investície do siete skutočne intenzívne. Za obdobie niekoľkých mesiacov sme zvýšili pokrytie signálom 4G na viac ako 92 % obyvateľstva, čo znamená 4G signál prítomný vo vyše 2000 mestách a obciach. Okrem toho sa sústreďujeme aj na pokrývanie rýchlostných ciest a diaľnic. Tým potvrdzujeme prvenstvo v pokrytí 4G sieťou na Slovensku,“ objasňuje vedúca komunikácie O2 Tereza Molnár.
Vizitka kampane:
Agentúra : Oliver Agency Central Europe
Creative director: Juraj Bartoš
Strategy director: Milan Šemelák
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Viktor Karvai, Jakub Reken
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client service director: Tina Bineva
Account manager: Saša Fránková
V spolupráci s Triad Advertising:
Strategy director: Martin Woska
Art director: Marek Barančík
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Produkčne stojí za výpravným 3D spotom opäť štúdio Alien. Na virtuálnu režisérsku stoličku si opäť sadol Dano Dekan.