Aj tento piatok budeme písať o reklamách z 52. ročníka Super Bowl. Blíži sa 4. február a diváci amerického zápasu uvidia tie neuveriteľne drahé reklamy, ktoré si značky pripravili.
Počas týždňa sme vám písali o reklame od Skittles, ktorú uvidí len jedna osoba. Vymysleli to naozaj zaujímavo. Značka Doritos Blaze a Mountain Dew Ice si do 60 sekundovej reklamy pripravili rapový battle Morgena Freemana a Petra Dinklage. Alebo Coca Cola, ktorá predstavila teaseri k reklame na Diet Coke.
Pepsi použila svoj 30 sekundový priestor počas Super Bowl na cestovanie v čase. Vyzdvihla niekoľko rôznych momentov v popovej kultúre, kde sa objavil Michael Jackson a aj Britney Spears. V reklame dostala miesto aj modelka Cindy Crawford a jej syn, ktorý je takisto modelom. Spot má podľa portálu Adweek rozvíriť vzduch priamo pred show Justina Timberlakea.
V čase cestuje aj známy spevák Steven Tyler v KIA reklame. Keď nasadne do nového modelu Stinger, zaradí spiatočku a vráti sa do svojej minulosti.
Kraft na to išiel tento rok inak ako väčšina značiek. Vyzýval ľudí, aby sa zapojili a stali sa osobnosťami ich reklamy počas Super Bowl. Cieľom značky je namiesto celebrít predstaviť skutočné rodiny. O kreatívu kampane sa postarala agentúra Leo Burnett Chicago. Pozrite si teaser.
Budweiser sa po prírodných katastrofách v Kalifornii, Portoriku, Texase a na Floride snaží pomôcť s dodávkou pitnej vody. O tom je aj emotívny spot, ktorý pripravila agentúra David Miami.
Značka M&M predstavila v teaseri herca Dannyho DeVita, ktorý sa topí v čokoláde. Neskôr predstavil reklamu, v ktorej sa čokoládová sladkosť zmení na postavu, ktorú už zrazu narozdiel od cukríka nikto nechce zjesť.