„Prichádzame s ponukou 5GB dát pre všetkých, nových aj súčasných zákazníkov. Kampaň ukazuje, že všetci sa v našej sieti môžu cítiť ako ‘ryby vo vode‘ hoci nimi nie sú a stačí si vyskúšať možnosti, ktoré naša 4G sieť ponúka,“ vysvetľuje Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.
V podobnom duchu sa nesie aj kreatívny koncept operátora. „Opäť sme lovili v mori možností a vlastne aj tak trochu mimo neho. Pre hrdinov novej kampane totiž more nie je prirodzeným habitatom,“ hovorí Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.
Hlavným posolstvom kampane operátora pritom je, že dnes už nikto nezostane s dátami na suchu, dokonca ani tí, ktorí nie sú zákazníkmi O2. Aj oni si totiž môžu vyskúšať výhody, ktoré im 4G sieť od O2 prináša. Za konceptom už tradične stojí agentúra Oliver Agency v spolupráci s Triad Advertising. Spot produkovalo Alien studio pod vedením režiséra Dana Dekana.
Digitálna časť kampane bude využívať nečakané videá na Youtube a obsah na sociálnych sieťach v podobe livestreamingu a súťaží na Facebooku.
Vizitka kampane:
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategy director: Milan Šemelák
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Viktor Karvai, Jakub Reken, Lukáš Karásek
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Saša Fránková, Ivana Imreová
V spolupráci s Triad Advertising:
Creative & Strategy director: Martin Woska
Art director: Marek Barančík, Adam Majko, Filip Lichtneker
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Creative digital strategist: Alan Alexander Holub
Social media brand manager: Martin Luther
Account manager: Zuzana Bosmanová, Natália Mikušová, Petra Papajová