StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Vyhrala zelená Mágio pláž

30.08.2019, 09:15
Autor:
pzpz
Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi&Saatchi.

Predstavujeme práce, ktoré získali na júlovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.

V poradí 13. ročník mestskej pláže prináša návštevníkom Tyršovho nábrežia v Bratislave nový koncept zameraný na zodpovednosť voči životnému prostrediu. Slovak Telekom chce ukázať, že tráviť voľný čas, zabávať sa, aj pracovať sa dá aj zodpovedne. Celý koncept naskočil na vlnu „života bez odpadu“. Realizátorom projektu je agentúra Institute of Promotion a kreatívne nový koncept zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Všetky inzercie, outdoorové plochy a aj komunikácia na sociálnych sieťach majú rovnakú vizualitu, a na júlovom Hodnotení získali najvyšší počet bodov v štyroch kategóriách.

V kategórii televíznych spotov zabodoval mobilný operátor Orange s reklamou Mobil dole #hlavahore. Pripomína v nej návštevníkom festivalov, že si hudbu aj atmosféru užijú najlepšie vtedy, keď odložia mobily. Náborové video sestier do Detského Kardiocentra získalo najviac bodov od hodnotiacich v kategórii Online video a film. Ukazuje skutočnú malú pacientku, ktorá rozpráva o zdravotnej sestre, ktorá sa o ňu stará, ako o hrdinke. Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi, ktorá si k bodom z konceptu Mágio pláže pripísala aj body za nový letný televízny spot v hlavnej úlohe s Bekimom.

Kategória: Film- televízna reklama

Orange Festivaly - Mobil dole #hlavahore

Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť televízny spot týkajúci sa témy hudobného sponzoringu na rok 2019, v ktorom je Orange hlavným partnerom festivalov Pohoda a Grape. Kampaň so slovenskou kapelou Billy Barman má návštevníkom pripomenúť, že živú hudbu a festivalovú atmosféru si najlepšie užijú bez telefónu v ruke. Až po odložení mobilu si fanúšikovia užijú koncerty naozaj naplno.

Klient: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Juraj Dvorecký
Art director: Zuzana Porubcová
Copywriter: Karin Hykšová
Account manager: Miša Kolrusová

Kategória: Film- online video a film

Sestry, ktoré ostanú v ich srdiečkach

Kardiocentrum malo problém s náborom zdravotných sestier na náročné Detské oddelenie do nového centra, ktoré otvára na Kramároch. Agentúra sa rozhodla v televíznom aj online spote ukázať, akú veľkú rolu majú sestričky v živote malých pacientov. Emócie sa podarilo zachytiť vďaka skutočnému príbehu malej pacientky Mišky a skutočnej sestry Janky.

Klient: Detské kardiocentrum NUSCH
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Martin „Larry“ Janák, Adrián Mery
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Dano Vachuna, Juraj Kováč
Account manager: Juraj Rusnák

Kategória: Digital- social media

Pláž, ktorá má zelenú budúcnosť

Agentúra MUW Saatchi&Saatchi dostala za úlohu vymyslieť kampaň na Facebooku, ktorou uvedie nový koncept Mágio pláže. Ekologickú pláž predstavili prostredníctvom 3D postov a rozvíjateľného konceptu spájajúceho ekológiu s benefitmi pláže. V rovnakej vizualite tak informovala o novinkách aj zmenách.

archív archív archív

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Eduard Drexler, Dominik Hasák, Tatiana Fiantoková
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Tomáš Romanec
Account manager: Petra Přidalová

Kategória: Promo & Activation, Event

Pláž, ktorá má zelenú budúcnosť

Najväčší event v Bratislave, ktorý trvá celé leto, dostal novú tvár. Banksym inšpirovaná vizulita, striedma farebnosť a aktuálne témy s ľahkosťou predstavujú zodpovednú pláž novej generácie od Telekomu. Agentúra navrhla rozvíjateľný koncept, ktorý s nadsázkou poukazuje na aktuálne ekologické témy. Jednotnému konceptu sú prispôsobené outdoorové plochy, vizuály, inzercie a aj komunikácia na sociálnych sieťach.

archív

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Eduard Drexler, Dominik Hasák
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák, Tomáš Romanec
Account manager: Zuzana Blažeková

Kategória: Vizuál

Magio pláž x EVA

Inzerciou v mesačníku EVA predstavila kreatívna agentúra odľahčenou formou nový koncept Magio pláže. Rajskú tematiku, ktorá sa viaže k názvu časopisu spojili s tematikou pláže, teda ekológiou. Inzercia je samozrejme vytlačená na recyklovanom papieri, čo Telekom zdôraznil aj na vizuále.

archív

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Eduard Drexler
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák
Account manager: Zuzana Blažeková

Kategória: Out of home

Pláž, ktorá má zelenú budúcnosť

Outdoorové plochy na Mágio pláži dodržujú koncept ekologickej témy. Vizuály sú prispôsobené jednotnému štýlu inšpirovaného Banksyho jednoduchosťou a komunikujú ako posolstvá tak dôležité prevádzkové oznamy. Komunikácia je do detailu premyslená a absolútne jednotná.

archív archív

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Eduard Drexler, Dominik Hasák
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák, Tomáš Romanec
Account manager: Zuzana Blažeková

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné júlové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v augustovom vydaní magazínu Stratégie.

01 - Modified: 2019-04-24 11:11:20 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Marec bol jeden zo silnejších mesiacov 02 - Modified: 2019-06-26 13:06:03 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: V máji vyhrali mimoriadne prepracované práce 03 - Modified: 2019-08-01 05:17:46 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Júnové Hodnotenie ovládla kampaň #Nebuď pirát
01 - Modified: 2019-04-24 11:11:20 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Marec bol jeden zo silnejších mesiacov 02 - Modified: 2019-02-26 08:36:45 - Feat.: - Title: MARK BBDO sa stal agentúrou mesiaca vďaka kampani pre Ligu za duševné zdravie 03 - Modified: 2018-11-27 11:18:33 - Feat.: - Title: Strieborné reklamy tohto roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2018-11-24 04:49:46 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Október prial Istropolitane Ogilvy 05 - Modified: 2018-10-12 09:54:43 - Feat.: - Title: Creative week: Virálne online videá septembra
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 18:27