Cieľom novej online kampane je vytvoriť pozicioning banky ako atraktívneho zamestnávateľa v bankovej oblasti.
„Žijeme v dobe, kedy zamestnanci očakávajú od svojho zamestnávateľa podstatne viac, než je len dobré ohodnotenie a benefity. Chcú si plniť svoje pracovné ambície, mať zaujímavú náplň práce, možnosť rásť, vzdelávať sa, ale aj fungovať v príjemnom prostredí a kolektíve s podobnými hodnotami a nastavením. Jednoducho dnes ľudia hľadajú prácu, ktorá ich bude napĺňať a kam budú chodiť s radosťou. Pre nás v Trišesťpäťke je dôležité vytvárať prostredie, ktoré zodpovedá týmto očakávaniam, a preto radosť z práce je aj hlavným posolstvom, ktoré komunikujeme uchádzačom o prácu u nás,“ hovorí Soňa Sochová, head of HR v 365.bank.
Claim #RadosťPracovať je graficky spracovaný ako symbol úsmevu/radosti. Ten vznikol otočením polkruhu, ktorý je súčasťou loga 365.bank. Kampaň bude nasadená v online priestore a na sociálnych sieťach a pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.
Ako dodáva Soňa Sochová, Trišesťpäťka sa chce touto cestou vyprofilovať ako preferovaný zamestnávateľ a kontinuálne budovať internú kultúru založenú na vzájomnej inšpiratívnosti, ľudskosti, učení, ale aj angažovanosti a motivácii. „Zamestnancov totiž považujeme za kľúčových ambasádorov značky a nositeľov jej DNA, hodnôt a postojov navonok.“