FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní zverejnila shortlisty. Ako uvádza portál MediaGuru, z 50 prihlásených kampaní, postúpilo do užšieho výberu 21 kampaní v desiatich kategóriách.
Spomedzi slovenských agentúr je najúspešnejšou Wavemaker Slovakia. Agentúra je podpísaná pod dvomi prácami, ktoré získali tri shortlisty.
Vstupenku do ďalšieho kola získala kampaň Horská záchranná služba pre klienta Slovak Telekom, na ktorej agentúra Wavemaker spolupracovala s MUW Saatchi & Saatchi. Kandidátom na víťaza je v kategóriách Najlepšia veľká kampaň a Najlepšie využitie TV.
Wavemaker je podpísaný aj pod kampaňou Sloboda je v tebe, ktorú v spolupráci so Zaraguzou pripravil pre Slovenskú sporiteľňu. Práca zabojuje v kategórii Najlepšie využitie dát spolu s ďalším nominantom na ocenenie, ktorým je INRES SMART banner a pre testy jazdy pre KIA od agentúry Digiline.
Ďalší shortlist v kategórii Najlepšia malá kampaň získali agentúry Oliver agency a Getlike za prácu pre Post Bellum s názvom #OciPrePlac.
Odborná porota bola zložená z 81 špecialistov v oblasti marketingovej komunikácie a mediálneho plánovania, zadávateľov či odborníkov z radov médií, reklamných aj mediálnych agentúr.
Výsledky súťaže sa dozvieme v priebehu novembra.
V minulom roku uspeli na FLEMA dve agentúry s piatimi prácami.