Švédska značka produktov v segmente smart beauty, wellness a starostlivosti o pleť FOREO si vybrala PR agentúru aj na Slovensku, bude ňou Black Apple. Chce sa viac zamerať na poznateľnosť svojich hight-tech produktov a osloviť mladých a aktívnych ľudí. Značka vznikla v roku 2013 a dnes pôsobí na takmer 80-tich trhoch po celom svete.
Produkty FOREO sú určené pre ženskú aj mužskú časť populácie, ktorá vedie aktívny život, veľa času trávi v práci, voľno využíva na pohyb a dopraje si profesionálnu starostlivosť.
Medzi najznámejšie, a svojim unikátnym dizajnom aj najzaujímavejšie produkty, patrí rada masážnych prístrojov na čistenie tváre LUNA či revolučná inteligentná maska UFO. Aktuálne FOREO prinieslo novinku BEAR, pleťový fitness, ktorý sa postará o všetky tvárové svaly. Vďaka mikroprúdu udržuje pleť v kondícii a anti-shock systém zaisťuje komfortné bezbolestné použitie v boji proti vráskam.
„FOREO je silno inovatívna značka, ktorá si dokázala počas svojej krátkej existencie zaistiť priazeň a pozornosť miliónov spokojných zákazníkov. Snažíme sa prichádzať s prelomovými technológiami a novinkami, preto je pre nás spojenie s Black Apple a ich štýlom komunikácie skvelou voľbou. Máme radosť, že si FOREO novo podmaní aj miestny trh a znásobí záujem o svoje revolučné prístroje,“ vysvetľuje Šárka Niklová, PR Manager Czech Republic & Slovakia.
„FOREO pre nás predstavuje príjemné spojenie švédskej precíznosti, zmyslu pre detail a prirodzenej krásy. Je tiež dôkazom toho, že aj bežná denná rutina v starostlivosti o pleť môže byť smart a na profesionálnej úrovni. FOREO skrátka štartuje novú éru. Na spoluprácu sa veľmi tešíme,“ hovorí Ľubica Turčanová, Executive Director Black Apple.
Aktuálnymi klientmi agentúry Black Apple sú aj známe značky a spoločnosti ako KetoDiet, ASKO – NÁBYTOK, KiK, CTP Invest, Asociácia nealkoholických nápojov a minerálnych vôd, či slovenský futbalový reprezentant Ondrej Duda.