Old Herold, jeden z najstarších slovenských liehovarov, na trhu je už viac ako 130 rokov. V ich širokej ponuke nájdete predovšetkým osvedčené značky vyrábané podľa pôvodných receptúr, ale aj iné jedinečné a nezameniteľné produkty. Určite ste už mali tú česť s Bošáckou slivovicou či ich borovičkou Koniferum.
Stratég Invelity tímu Libor Toporcer hovorí, že spoločnosť chcela mať o fungovaní v online od začiatku jasno: “Klienta sme v prvom rade zasvätili do sveta marketingu a fungovania v online svete, pomocou školenia. Práve vďaka nemu sme začali so spoluprácou. Smerodajná bola práve definícia online stratégie pre rok 2021, ktorú sme si upresnili na základe analýzy dát z ich nástrojov a prieskumu trhu.”
Priblížiť sa potenciálnym zákazníkom v dnešnej dobe, kedy je všetkého veľa, je veľmi ťažké. Je preto potrebné vložiť svoje očakávania do rúk ľuďom, ktorí sa v tejto oblasti dokážu orientovať. “Už pár rokov vieme, že digitálny svet je ďalší rozmer komunikácie, ktorého hranice chceme prekročiť, aby sme boli bližšie našim zákazníkom” uvádza Natália Ambrósová, ktorá je manažérkou obchodu a marketingu v spoločnosti.
“Agentúra Invelity je náš malý-veľký sprievodca galaxiou online sveta. Zodpovedný prístup a dobrá otvorená komunikácia nás zatiaľ utvrdzujú v tom, že naša voľba bola správna. Je nám jasné, že aby sme na túto cestu nastúpili a došli do zdarného konca v podobe očakávaných výsledkov a prínosov z pohľadu obratu, potrebujeme dobrého partnera na jednotlivé kroky, ktoré musíme vykonať,” hodnotí Alžbeta Holubková.
Agentúra bude pre spoločnosť vykonávať všetky podstatné online kampane , vrátane Google Ads, Facebook Ads, Etarget, Heureka a iné, práve preto je pre nich dôležité zorientovať sa v danom segmente. “Čo si rovnako vážime, je skutočnosť, že v rámci množstva nástrojov nám agentúra pomáha racionálne zvoliť len tie, ktoré nám prinášajú z rôznych uhlov pohľadu vždy reálny úžitok... Získať si dôveru zákazníka v čase, kedy je aj na trhu s alkoholom veľké množstvo značiek, nie je ľahké,” dodáva Holubková.
“S Invelity sme si padli do oka najmä preto, že nám dokázali vysvetliť pravidlá a príležitosti online sveta tak, aby nám investícia v tomto smere dala zmysel ,” uzatvára Ambrósová.