StoryEditor

365.bank spúšťa kampaň na podporu očkovania

18.02.2021, 13:05
Autor:
redred
Kreatíva je z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.

Očkovanie je dôležitá téma dneška, preto je nevyhnutné o ňom hovoriť. 365.bank preto k očkovaniu zaujala jednoznačné stanovisko. Vo vakcinácii vidí jedinú účinnú cestu, ako sa vrátiť do nového normálu. 

S cieľom podporiť myšlienku očkovania banka spúšťa v týchto dňoch kampaň. Jej leitmotívom je práve návrat do normálu. Z dnešného človeka sa totiž stal „človek lockdownový“. So zveličením preto zobrazuje aktuálnu situáciu, keď väčšinu času trávime doma, čo má na nás viaceré vplyvy vrátane spustnutého zovňajška. V spote hrá spevák Tomáš Hafner a cieľom kampane je vtipnou, nenáročnou a odľahčenou formou odovzdať dôležité posolstvo.

„Banka je inštitúcia, ktorá je autoritou a jej značka môže byť nositeľom hodnôt a formovania postojov. V 365.bank sa nebojíme prezentovať jasný názor, ani pokiaľ ide o celospoločenské témy. Záleží nám na tom, aby sme sa opäť mohli všetci vrátiť do bežných koľají, aby sme obnovili ekonomiku a fungovanie spoločnosti. Jasne sa vyjadrujeme aj proti šíreniu dezinformácií a hoaxov – klamstiev, ktoré úmyselne zneisťujú ľudí a takto im často aj fatálne ubližujú. Preto zaujímame verejný postoj aj k tejto téme. Očkovanie vnímame ako jediný prostriedok návratu do normálu a považujeme za súčasť svojej spoločenskej zodpovednosti o tom hovoriť,“ uvádza Andrej Zaťko, CEO 365.bank. 

Komunikáciu bude banka smerovať do online priestoru, na sociálne siete, v PR, ale aj v rámci svojich interných kanálov. Video pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett a divákom sa v ňom opäť prihovára známy raper Branči Kováč alias Vec.

365.bank na situáciu spojenú s pandémiou koronavírusu už reagovala. Na jar minulého roku reflektovala v kampani na myšlienku „ostaň doma“ a vyzvala verejnosť natočiť jej televízne spoty.

Vizitka kampane:

Klient: 365.bank, Silvia Wenderlová, Igor Fekiač
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Michal Nemček
Copywriter: Martin Motáček, Kristína Pavlendová
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová, Filip Křížek
Réžia: Roman Stráňai

01 - Modified: 2020-10-01 15:13:30 - Feat.: 0 - Title: Marketing a PR v 365.bank má nové vedenie 02 - Modified: 2020-11-17 07:59:08 - Feat.: 0 - Title: Marketingová riaditeľka 365 banky: Cieľom je byť bankou prvej voľby
01 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 02 - Modified: 2022-11-23 07:36:22 - Feat.: - Title: Hype a 365.bank štartujú spoluprácu: Tešíme sa, ako vyhajpujeme komunikáciu na sociálnych sieťach na vyšší level 03 - Modified: 2022-11-02 13:15:39 - Feat.: - Title: Prieskum 365 bank: Kvôli nižším príjmom má 6 z 10 žien obavy vziať si pôžičku 04 - Modified: 2022-09-30 06:13:20 - Feat.: - Title: 365.invest má nového člena predstavenstva. Matej Godál prichádza z externého prostredia 05 - Modified: 2022-06-01 13:30:14 - Feat.: - Title: 365.bank upozorňuje na problém rodovej (ne)rovnosti a mužsko-ženských stereotypov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. jún 2023 10:50