StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Víťazným TV spotom je spot od Respect App

25.01.2016, 07:00
Kinospot Misia: Úver na krajšie bývanie od agentúry Respect APP sa umiestnil v hodnotení Stratégií na prvej priečke medzi TV spotmi.

V decembrovom Hodnotení Stratégií sa na prvej priečke medzi TV spotmi umiestnil kinospot Misia: Úver na krajšie bývanie. Reklama od agentúry Respect APP pre klienta Prvá stavebná sporiteľňa si z Hodnotenia Stratégií odniesol po 4 body od obidvoch častí odbornej poroty.

Hlavnou postavou kampane je Lišiak, ktorý má ďalšiu misiu - priniesť ľudom úver na zariadenie domácnosti. Kinospot bol premietaný v kine pred najnovšou bondovkou Spectre.

Mesačné Hodnotenie TV spotov odbornou porotou obohacujú Stratégie v spolupráci so spoločnosťou Emotion ID o hodnotenie ľudí, ktoré je postavené na softvérovej detekcii ich emócií. U respondentov online panelu nevyvolal víťaz v kategórii TV spotov výrazné emócie - bol to koniec koncov kino spot stavaný na prostredie premietacej sály. Z emočných kriviek ale určite stoja za zmienku 2 momenty:

1. až 10. sekunda – Z krivky emócie hnev čítame, že ľudia, ktorí svpot videli prvýkrát, prežívali v jeho úvode mierny diskomfort. Prvých 10 sekúnd má tendenciu byť dramatických, ľudia sa mračia, koncentrujú na to, čo príde. Pomáha hudobný podklad – jeho konkrétny dopad by sa mohol odmerať v samostatnom teste. Tento moment pri ďalšom vzhliadnutí spotu ustupuje. Dramatický úvod vnímame z pohľadu emócií v marketingu pozitívne, pretože dokáže pritiahnuť pozornosť.

16. až 19. sekunda – Mierne pobavenie sledujeme v druhej polovici spotu presne pri uvedení výšky úveru. Ľudia, u ktorých sa pozitívne prežívanie v tomto momente zvýšilo, si odnášajú solídny základ pre skratkovité rozhodovanie: produktovú informáciu napojenú na pozitívnu emóciu.

Zber dát bol realizovaný cez online panel agentúry 2muse. Prebiehal v období od 12. do 15. januára na reprezentatívnej vzorke 200 respondentov. Kvótny výber bol z cieľovej skupiny populácie Slovenska vo veku 18-69 rokov.

Všetky decembrové reklamy si môžete pozrieť na tomto linku.

Prečítajte si aj: Buďte originálni. Inšpirujte sa najkrajšími PFkami 2016

Zdroj: Katarína Hrnčárová

01 - Modified: 2018-01-17 15:51:52 - Feat.: - Title: To je láska, prepínam 02 - Modified: 2017-12-28 07:39:15 - Feat.: - Title: Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac znepokojili 03 - Modified: 2017-12-26 07:40:58 - Feat.: - Title: Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac pobavili 04 - Modified: 2017-11-19 08:55:21 - Feat.: - Title: Úspech porovnávacej reklamy. Kampaň Lidla sa divákom páči 05 - Modified: 2017-09-15 20:02:03 - Feat.: - Title: Testujeme reklamy: Takéto sú reakcie z obývačiek na novú reklamu Ikey
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 16:01