StoryEditor

László a Ildikó účinkujú v letnej kampani pre banku

02.07.2016, 14:32
Autor:
hrnhrn
Kampaň pokračuje novou sériou sitkomu „Aj vám odpadne polovička“.

OTP Banka Slovensko spustila letnú kampaň. Pokračuje v nej v príbehoch dvojice Lászla a Ildikó, kde tentoraz pôjde do tuhého – László odpadne. V prvej časti „Aj vám odpadne polovička“ z novej série sitkomu komunikuje banka refinancovanie spotrebiteľských úverov.

Komunikácia v médiách:

  • Rádiá: Rádio Expres, FUN Rádio, Patria
  • Online: Display, Video formáty, PPC
  • Print: Nový čas, Nový Čas víkend

Vizitka kampane:

  • Agentúra: Café Communications Bratislava, s.r.o
  • Client servis and management: Kristina Kovácsová Kuchtová, Lucia Grancová
  • Copywriter: Igor Petrikovič
  • Art director: Patrik Kmeč
  • Creative director: Patrik Kmeč
  • Produkcia (pre video): Továreň s.r.o.

01 - Modified: 2025-10-29 10:31:25 - Feat.: - Title: Kampaň pre Plamienok bojuje proti smútku aj umelej inteligencii čistým craftom 02 - Modified: 2025-07-08 11:51:28 - Feat.: - Title: Vedeli ste, že v názvoch áut PEUGEOT sa ukrývajú gitarové taby? 03 - Modified: 2025-07-08 11:52:33 - Feat.: - Title: „S nami nestroskotáte”, hovorí nová letná kampaň Tesco mobile 04 - Modified: 2025-07-04 10:43:10 - Feat.: - Title: Peter Sagan je novou tvárou a ambasádorom značky Pierre Baguette 05 - Modified: 2022-02-02 14:17:51 - Feat.: - Title: Riaditeľ Mafra Slovakia: Breaking news alebo hlúpa reklama musí skončiť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 17:02