Ako informovala Zuno banka, cieľom kampane je ukázať, že spravovanie financií sa dá jednoducho zvládnuť aj počas behu alebo jazdy na bicykli. Štvorice hercov, známych z predošlých reklám Zuno banky, sa preto tentokrát objaví v úlohe cyklistov a amatérskych bežcov, ktorí si finančné operácie dokážu vybaviť za pár sekúnd cez mobilný telefón.
„Pri športe, ale aj v bežnom živote, nechcú naši klienti chodiť do banky a strácať čas na pobočke. A najmä nie v lete. Internetové aj mobilné bankovníctvo ZUNO je jednoduché a intuitívne. Poskytuje prehľad o financiách v priebehu niekoľkých sekúnd,“ hovorí marketingová expertka ZUNO banky Zuzana Nemčeková.
Cyklistický 10-sekundový spot sa objavuje v slovenských televíziách v rámci priamych prenosov Tour de France. Reklamný odkaz, s rovnakou stopážou a tematikou behania sa bude vysielať aj počas vysielania letných Olympijských hier v Riu.
Kampaň bude podporená trojtýždennou súťažou na Facebooku a printovou reklamou v magazínoch Biker, Cyklistika a Running.
Vizitka kampane:
Idea: ZUNO team & Gunpowder
Creative director: Jonáš Karásek a Marika Majorová
Art director: Lukáš Karásek
Strategy: ZUNO team
Account management: ZUNO team
Production: JOJ Production