Prvá a jediná reštaurácia rýchleho občerstvenia NaGrilu sa špecializovala na grilované kuracie mäso, sendviče, polievky a dezerty. Skupina Kofola ju otvorila v auguste 2015. Koncept však nenaplnil očakávania.
„Finančne to nevychádzalo a rozhodli sme sa, že nebudeme trieštiť sily a budeme sa naplno venovať nášmu reťazcu Ugo, ktorému sa naopak veľmi darí,“ povedal pre Forbes Jannis Samaras, generálny riaditeľ a spolumajiteľ spoločnosti Kofola.
Kofola pôvodne chcela s konceptom NaGrilu expandovať v Česku aj na Slovensku, a to predovšetkým formou fanšíz. Malo ísť o desiatky reštaurácií. „Reštaurácia NaGrilu je koncept, ktorý sa ukázal byť sebestačným a našiel si svoje miesto v segmente rýchleho občerstvenia. Ekonomické výsledky však v súčasnosti nezodpovedajú nášmu ambicióznemu očakávaniu. Ďalší rozvoj tohto konceptu si vyžaduje našu 100%-nú pozornosť, ktorú mu však, s ohľadom na ďalšie aktivity, nie sme schopní venovať. Práve z tohoto dôvodu sme sa rozhodli prevádzku NaGrilu zatvoriť a sústrediť našu pozornosť, kapacitu a energiu na projekty pod značkou Ugo, v ktorých vidíme do budúcnosti veľký potenciál,“ povedala pre Stratégie Jaroslava Musilová, hovorkyňa Kofoly.
Prevádzkovateľom reštaurácie NaGrilu bola spoločnosť UGO Trade. Jej ďalšie plány pre Stratégie predstavuje Jaroslava Musilová: „Ide o veľmi dynamickú firmu a so značkou Ugo máme veľa plánov. Rozvíjame koncept Ugo Salaterií, pripravujeme ich do formy franšíz a investujeme do otvárania nových Ugo Freshbarov. Aby sme čerstvú šťavu priblížili čo najväčšiemu počtu spotrebiteľov, rozširujeme distribučné miesta pre Ugo paskalizovanú šťavu vo fľaškách a tiež testujeme pilotný koncept Ugo Freshbaru pre motoristov.“
Kofola je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov v Európe. Má sedem výrobných závodov v Česku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku a Chorvátsku. Zamestnáva viac ako 2100 ľudí.