Orange Slovensko, podľa slov Alexandry Piskunovej, hovorkyne spoločnosti, aktuálne rozširuje imidžovú kampaň na podporu výhodnosti spojenia služieb do ponuky Love o ďalší TV spot, ktorý hovorí o dátovom benefite ponuky Love – dvojnásobných dátach v skupine Navzájom zadarmo. Kým motívom predchádzajúceho spotu bolo varenie a podávanie Segedínu, tak v aktuálnom TV spote treba vyriešiť problém s tým, že došla knedľa.
„Od júna tak máme v televíziách sériu dvoch spotov, ktoré sa navzájom dopĺňajú. Veríme, že séria divákov zaujme a podporí znalosť našej ponuky Love,“ doplnila Alexandra Piskunová.Vizitka kampane:
Názov kampane: Orange – Dvojnásobné dáta s Love
Klient: Orange Slovensko, a.s./Hana Čupilová, Jana Danihelová, Pavel Buršík
Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers
Stratégia: Peter Šurin, Šimon Gál
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Kamil Krajňák, Ivan Tichý
Copywriter: Slavomír Artim, Filip Olšovský
Account: Eva Pevná
Mediálna agentúra: MediaCom
Použité médiá: TV + online + POS + kino
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Tomáš Řehořek