Pretlak, ktorý ponúka voľné pracovné pozície pre marketérov, kreatívcov či ITčkárov, v apríli tohto roka vyhlásil, prostredníctvom inzerátu, tender na reklamnú agentúru. Jej úlohou bude pomôcť Pretlaku posilniť značku a pripraviť taký kreatívny koncept, ktorý zmení pohľad na HR svet, prinesie čerstvý vietor, inováciu a trošku srandy. Požiadavkou bolo, aby kampaň fungovala naprieč všetkými kanálmi a aj na zahraničných trhoch.
„Reakcií na náš inzerát prišlo viac ako štyridsať. Niektoré agentúry poslali rovno vypracované zadanie, iné sa do tendre prihlásili, tak ako bolo uvedené v inzeráte. Do druhého kola postúpili agentúry MADE BY VACULIK, Elite/Monday Lovers a Socialists, s ktorými sme absolvovali brief stretnutie a následne začali pracovať na zadaní. Deadline bol koniec júna,“ približuje Tomáš Nagy, Co-Founder & Head of Marketing Pretlaku
Podľa jeho slov zaujali všetky tri agentúry, a to nielen po profesijnej stránke, ale aj ľudskej. Samotný výber víťaza bol o to náročnejší, že všetky tri agentúry prišli s výbornými riešeniami pre značku. „Elite/Monday Lovers priniesol za nás koncept, s ktorým sme sa stotožnili hneď na 100 % a vnímali sme ho tak, že môže s Pretlakom byť aj niekoľko rokov resp. posunie nás do úplne iného sveta.“
Agentúra Elite/Monday Lovers bude mať najbližšie na starosti kampaň, ktorou podporí expanziu Pretlaku na český trh. Kampaň odštartuje na jeseň.
„Koncept, ktorý Pretlak oslovil sme mali na stole ako jeden z prvých a veľmi sme dúfali, že táto idea dostane šancu. Hľadali sme riešenie, ktoré nebude len reklamou, ale tak trochu aj produktovým vylepšením, a zároveň pomôže Pretlaku zadefinovat a vyprofilovať sa na trhu (nielen českom). Najradšej by som to sem celé napísal, no nemôžem... Ale bude to hot,“ povedal Peter Michalka, Creative Director Elite/Monday Lovers.
A prečo sa Pretlak rozhodol expandovať práve na trh ČR? Ako sa vyjadril Tomáš Nagy. išlo o veľmi prirodzený krok, pretože veľa inzerentov (najmä agentúry) má pobočky aj v Česku. „Od samotnej expanzie nás síce odhovárali viacerí, nakoľko ide o úplne iný svet a trh s inou mentalitou, ale už teraz máme niekoľko klientov aj z CZ a nevidíme prekážku to tam rozbaliť naplno. Vstup na CZ trh bude však o niečo sebavedomejší, ako tomu bolo na Slovensku.“