StoryEditor

Peter Stopiak z Allianzu: Marketing musí fungovať a dosahovať výsledky

03.09.2022, 00:00
  • Je to pre mňa nové odvetvie, viac zamerané na digitálnu oblasť. 
  • Prekvapilo ma, aký silný brand na Slovensku je Allianz. 
  • Allianz je kľúčovým hráčom, patrí k lídrom a ťaží zo svojej histórie. 
  • Budeme komunikovať rovnako, centralizovane naprieč trhmi, čo má svoje pozitíva a, samozrejme, aj negatíva, hovorí pre Stratégie nový šéf marketingu poisťovne Peter Stopiak. 

Po pätnástich rokoch v bankovníctve a desiatich rokoch v jednej banke ste sa rozhodli prijať ponuku v poisťovacej spoločnosti. Prečo?

To, čo ma najviac motivovalo, bolo, že ide pre mňa o nové odvetvie, ktoré je viac zamerané na digitálnu oblasť. Neočakávam, že tu budeme robiť televízne kampane ako na bežiacom páse, ako to bolo napríklad v mojom predchádzajúcom zamestnaní. To, čo ma lákalo, bol focus na digitál a digitálny predaj. Z tohto pohľadu je to pre mňa zároveň nové, takže sa sám obohatím o nové skúsenosti.

Hovoríte, že prostredie poisťovníctva je nová oblasť, v ktorej sa musíte zorientovať. Niekto by to mohol považovať za počiatočnú nevýhodu.

Poisťovníctvo ako segment je pre mňa síce nový, na druhej strane marketing sa robí v akejkoľvek oblasti. Aby som ho mohol robiť dobre, musím poznať trhové prostredie, konkurenciu, produkty, zákazníkov.

Predpokladám však, že máte stratégiu, čo sa týka značky.

Iste, keď som sem prišiel, prekvapilo ma, aký silný brand na Slovensku Allianz je. A práve na silnej značke chceme a budeme stavať.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-06-08 12:12:48 - Feat.: 0 - Title: Allianz oznámil nového šéfa marketingu 02 - Modified: 2022-08-26 06:44:41 - Feat.: 0 - Title: Budúcnosť komunikácie vidím v offline priestore
01 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 02 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 03 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 04 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 05 - Modified: 2023-12-04 11:31:02 - Feat.: - Title: DOMINIK HRABČÁK: DOBRÁ BUSINESS STRATÉGIA JE ZÁKLADOM PRE POCHOPENIE ROZDIELU MEDZI KLIENTOM A PARTNEROM
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2024 00:45