BVS Pán Kanál
StoryEditor

Čo najhoršie môžete spraviť kanálu: Edukačná kampaň s netradičným hrdinom

14.11.2022, 07:00
Autor:
redred

Agentúra JANDL pripravila zaujímavú kampaň pre Bratislavskú vodárenskú spoločnosť.​

Keď uvážime pravý účel toaliet a v konečnom dôsledku kanalizácie, človek by si mohol povedať, že nič horšie, než bežné spláchnutie im už nemôžeme spraviť. Opak je však pravdou.

Navonok to znie ako nevinné prehrešky – občas vlhčená utierka do záchoda, trochu oleja z panvice do drezu. Drobnosti, ktoré predsa nikomu neublížia. A práve takéto uvažovanie poškodzuje kanalizačný systém.

Bratislavská vodárenská spoločnosť už dlhodobo bojuje s vážnym problémom – ľudia si neuvedomujú, že kanalizácia nie je smetisko. Ocitajú sa v nej potom aj veci, ktoré tam nepatria a upchávajú potrubia, poškodzujú filtračné zariadenia a znečisťujú životné prostredie.

S riešením problému prišla agentúra JANDL, ktorá pre Bratislavskú vodárenskú spoločnosť pripravila edukačnú kampaň s netradičným hrdinom. Sympatická animovaná postavička „pána Kanála“ sa v sérii animovaných videí prihovára divákovi a učí ho, ako správne zaobchádzať s rôznymi druhmi odpadu, ktoré v domácnostiach často končia v dreze alebo záchode. Ako každý hrdina, aj tento má svojho úhlavného nepriateľa. Určite by vás prekvapilo, kto ním je.

Kampaň sa však neobmedzuje iba na online prostredie. Pre najmladšiu cieľovú skupinu vznikla tiež zábavná brožúra, ktorá deti hravým spôsobom učí, čo všetko nepatrí do kanalizácie.

Veríme, že kampaň agentúry JANDL presvedčí verejnosť, aby kanalizáciu prestala vnímať ako smetisko a že sa tak podarí ochrániť vodný ekosystém pred zbytočným znečisťovaním.

P.S.: Ak ste hádali, že úhlavným nepriateľom kanalizácie sú vlhčené utierky, hádali ste správne. To najhoršie, čo môžete kanalizácii spraviť, je splachovať do záchoda vlhčené utierky.

 

Vizitka:

Klient: Bratislavská vodárenská spoločnosť

Agentúra: JANDL

Creative Director: Alexandru Strimbeanu

Copywriter: Viliam Šedivý

Art Director: Lukáš Fecko

Marketing Strategist: Jakub Kováč

Account Manager: Tomáš Čermák

Media Manager: Kristián Ondriš

Production: Kimono production

Animators: CUBEtoCUBE

 

01 - Modified: 2024-03-05 13:54:16 - Feat.: - Title: ADC Profil: Môj rešpekt patrí klientom vizionárom 02 - Modified: 2024-01-10 09:25:08 - Feat.: - Title: V tejto brandži ma napĺňa pestrosť práce. Absolútnou prioritou je work-life balance 03 - Modified: 2023-11-02 13:01:43 - Feat.: - Title: Jakub Kováč: Reklama je skvelá a zábavná práca, no neberte ju až tak vážne 04 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 05 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 05:31