„365.bank je moderná, otvorená banka s vlastným názorom, ktorá pre svojich klientov prináša to najlepšie z digitálneho a fyzického sveta,“ hovorí Managing Director agentúry Hype, Peter Šandor.
„Tešíme sa, že 365 banke môžeme pomôcť s tým, čo zas najlepšie robíme my – s príťažlivou social media komunikáciou a kreatívnym rozvíjaním nových digitálnych trendov.“
S cieľom nájsť skúseného partnera hľadala v tendri 365-ka novú social agentúru, ktorá jej pomôže s rozvojom stratégie komunikácie na sociálnych sieťach a prinesie nový pohľad na obsah a kreatívu.
„Efektívna komunikačná stratégia na sociálnych sieťach je pre nás dôležitým faktorom pre ďalší rozvoj značky. Agentúra Hype sa najlepšie stotožnila s našou stratégiou, porozumela komunikácii značky a jej ďalšiemu smerovaniu. Spojenie kreativity, skúseností a prehľad v trendoch nás presvedčili o výbere víťaznej agentúry, čo podporila, aj vzájomná chémia a osobné naladenie tímu.
Spustením novej spolupráce máme ambíciu prinášať na naše sociálne siete komunikáciu s pridanou hodnotou pre klientov. Pri tvorbe komunikácie naďalej pokračujeme v podpore znalosti značky a filozofie priateľskej banky, ktorú ako jednu z našich kľúčových hodnôt umocňuje aj neformálny tone of voice. Tešíme sa, ako spoločne s novou agentúrou vyhajpujeme našu komunikáciu na sociálnych sieťach na ešte vyšší level“, povedala Katarína Dubeňová, manažérka sociálnych sietí v 365.bank.
Dôležitou súčasťou spolupráce je okrem vytvárania zaujímavého obsahu pre prirodzené zapojenie publika takisto community management pre 365 banku a pre Poštovú banku. Agentúra Hype vyhrala tender ešte počas leta, komunikácia štartuje na prelome novembra a decembra.