StoryEditorAj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
- Niektoré značky sa už podpísali pod túto iniciatívu, iné hovoria, že o nej počujú prvýkrát.
- V Stratégiách teraz dávame priestor zadávateľom, aby aj oni povedali, ako si prestavujú férový tender.
- Ktoré body uplatňujú štandardne a ktoré sú, naopak, pre nich neprijateľné?
- Prečítajte si postoje Slovak Telekom, Orange, O2, Uniqa, ČSOB, VÚB, SPP, PSS, Allianz a ďalších.
Z prostredia kreatívnych agentúr čoraz častejšie zaznievajú volania o potrebe viesť tendre férovo. Ako sa k tejto požiadavke stavajú samotní zadávatelia, ktorí sú priamo tvorcami podmienok tendra? Ktoré body sú pre nich kľúčové a ktoré absolútne neprijateľné?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 98% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-14 12:37:24 - Feat.: - Title: UNIQA stavila v novej kampani na poistenie domácnosti, ktoré myslí na všetko a pomôže vám pokojne spať
02 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
03 - Modified: 2023-09-11 10:05:52 - Feat.: - Title: Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku
04 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí
05 - Modified: 2023-08-03 14:24:26 - Feat.: - Title: S Wow Wi-Fi zažijete skutočné pohodlie, hovorí Telekom v novej kampani