StoryEditorAj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
- Niektoré značky sa už podpísali pod túto iniciatívu, iné hovoria, že o nej počujú prvýkrát.
- V Stratégiách teraz dávame priestor zadávateľom, aby aj oni povedali, ako si prestavujú férový tender.
- Ktoré body uplatňujú štandardne a ktoré sú, naopak, pre nich neprijateľné?
- Prečítajte si postoje Slovak Telekom, Orange, O2, Uniqa, ČSOB, VÚB, SPP, PSS, Allianz a ďalších.
Z prostredia kreatívnych agentúr čoraz častejšie zaznievajú volania o potrebe viesť tendre férovo. Ako sa k tejto požiadavke stavajú samotní zadávatelia, ktorí sú priamo tvorcami podmienok tendra? Ktoré body sú pre nich kľúčové a ktoré absolútne neprijateľné?
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 98% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-18 15:21:40 - Feat.: - Title: Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic posilňujú technologickú a IT transformáciu
02 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco
03 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka
04 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU
05 - Modified: 2025-10-22 05:40:49 - Feat.: - Title: Pýtate sa, ako vyzerá nová VÚB banka?