StoryEditor

Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender

06.03.2023, 00:00
  • Niektoré značky sa už podpísali pod túto iniciatívu, iné hovoria, že o nej počujú prvýkrát.
  • V Stratégiách teraz dávame priestor zadávateľom, aby aj oni povedali, ako si prestavujú férový tender.
  • Ktoré body uplatňujú štandardne a ktoré sú, naopak, pre nich neprijateľné?
  • Prečítajte si postoje Slovak Telekom, Orange, O2, Uniqa, ČSOB, VÚB, SPP, PSS, Allianz a ďalších. 

Z prostredia kreatívnych agentúr čoraz častejšie zaznievajú volania o potrebe viesť tendre férovo. Ako sa k tejto požiadavke stavajú samotní zadávatelia, ktorí sú priamo tvorcami podmienok tendra? Ktoré body sú pre nich kľúčové a ktoré absolútne neprijateľné? 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 98% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 02 - Modified: 2022-11-22 12:23:30 - Feat.: - Title: Petra Novotná zo Slovak Telekom: Ako prebiehal "tender roka" a čo sa v ňom naučila samotná značka? 03 - Modified: 2022-11-03 12:20:54 - Feat.: - Title: mojeSPORENIE: PSS-ka v novej kampani komunikuje jednopercentnú úrokovú sadzbu na stavebnom sporení 04 - Modified: 2022-11-02 17:29:51 - Feat.: - Title: Je rozhodnuté. Slovak Telekom už pozná víťaza tendra na reklamnú agentúru 05 - Modified: 2022-10-23 15:32:19 - Feat.: - Title: Petra Vlhová hovorí otvorene o duševnom zdraví: Celú sezónu som pod veľkým tlakom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. marec 2023 19:25