Z prostredia kreatívnych agentúr čoraz častejšie zaznievajú volania o potrebe viesť tendre férovo. Ako sa k tejto požiadavke stavajú samotní zadávatelia, ktorí sú priamo tvorcami podmienok tendra? Ktoré body sú pre nich kľúčové a ktoré absolútne neprijateľné?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 98% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
02 - Modified: 2022-11-22 12:23:30 - Feat.: - Title: Petra Novotná zo Slovak Telekom: Ako prebiehal "tender roka" a čo sa v ňom naučila samotná značka?
03 - Modified: 2022-11-03 12:20:54 - Feat.: - Title: mojeSPORENIE: PSS-ka v novej kampani komunikuje jednopercentnú úrokovú sadzbu na stavebnom sporení
04 - Modified: 2022-11-02 17:29:51 - Feat.: - Title: Je rozhodnuté. Slovak Telekom už pozná víťaza tendra na reklamnú agentúru
05 - Modified: 2022-10-23 15:32:19 - Feat.: - Title: Petra Vlhová hovorí otvorene o duševnom zdraví: Celú sezónu som pod veľkým tlakom