Z prostredia kreatívnych agentúr čoraz častejšie zaznievajú volania o potrebe viesť tendre férovo. Ako sa k tejto požiadavke stavajú samotní zadávatelia, ktorí sú priamo tvorcami podmienok tendra? Ktoré body sú pre nich kľúčové a ktoré absolútne neprijateľné?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 98% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-29 14:03:38 - Feat.: - Title: Telekom daruje nekonečné dáta a vzdáva rešpekt všetkým, ktorí sa vedia rozdať
02 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD
03 - Modified: 2023-05-10 10:11:36 - Feat.: - Title: Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik
04 - Modified: 2023-05-11 10:02:35 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani búra mýty o práci v IT a ICT oblasti
05 - Modified: 2023-05-05 14:06:23 - Feat.: - Title: PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia