Z prostredia kreatívnych agentúr čoraz častejšie zaznievajú volania o potrebe viesť tendre férovo. Ako sa k tejto požiadavke stavajú samotní zadávatelia, ktorí sú priamo tvorcami podmienok tendra? Ktoré body sú pre nich kľúčové a ktoré absolútne neprijateľné?
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 98% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-17 08:00:00 - Feat.: - Title: AI urýchľuje produkciu a otvára nové možnosti, no kreativitu ľudí zatiaľ nenahradí
02 - Modified: 2025-12-15 08:00:00 - Feat.: - Title: Produkčné tendre sa kultivujú, no cesta k férovosti ešte neskončila
03 - Modified: 2025-12-09 09:24:59 - Feat.: - Title: Zadávatelia nám už viac rozumejú. Produkčné tendre sú férovejšie
04 - Modified: 2025-11-18 15:21:40 - Feat.: - Title: Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic posilňujú technologickú a IT transformáciu
05 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco