StoryEditor7 trendov v internej komunikácii: V centre sú viac ľudia než technológie
- V porovnaní s minulým rokom apelujú na to, aby sa firmy viac sústredili na ľudí a ich potreby ako na technologické novinky.
- O internej komunikácii sa dozviete viac v špecializovanej prílohe Stratégií v printovej verzii alebo si ju môžete stiahnuť v tomto článku.
- Interná komunikácia nemá byť sluha, ale partner, hovorí v rozhovore prezident Asociácie internej komunikácie (AICO) Martin Onofrej.
1. Silný partner pri riadení zmien
Interná komunikácia zohráva kľúčovú úlohu v procese riadenia zmien. Či už je to pri implementácii nových nástrojov a firemných stratégií alebo regulácii výkonu zamestnancov. Strategická interná komunikácia má významný vplyv na návrh, implementáciu a udržateľnosť týchto zmien. Jedna z úloh, ktorá interných komunikátorov v roku 2023 čaká, je dôrazná argumentácia a budovanie reputácie ako hlavnej hnacej sily pri riadení zmien.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-06 08:00:57 - Feat.: 0 - Title: Interná komunikácia nemá byť sluha, ale partner
02 - Modified: 2023-03-02 11:40:42 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Interná komunikácia: O úspechu rozhoduje autenticita
01 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention
02 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie?
03 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
04 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú."
05 - Modified: 2023-12-04 11:31:02 - Feat.: - Title: DOMINIK HRABČÁK: DOBRÁ BUSINESS STRATÉGIA JE ZÁKLADOM PRE POCHOPENIE ROZDIELU MEDZI KLIENTOM A PARTNEROM