Keď sa povie zážitkový marketing, napadne mi, že najideálnejšie sa asi dá využiť v potravinárskom alebo cestovnom biznise. Mám pravdu alebo sa mýlim?
Kvalitný zážitkový marketing sa dá robiť pomocou všetkých zmyslov. Teda nielen chuťou, ale aj sluchom, čuchom, zrakom aj hmatom. Vďaka zapojeniu zmyslov dochádza k jedinečnému spojeniu zákazníka s produktom a so značkou.
Práve zmysly často tvoria jediné prepojenie medzi značkou a zákazníkom, ktoré môže v prípade zlého dojmu vplývať veľmi negatívne aj na značku – mrzutý čašník v reštaurácii či unudená predavačka v luxusnom butiku sa môžu stať bariérou k tomu, aby sa značka stala love brandom.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
Zostáva vám 90% na dočítanie.