StoryEditor

Marek Furmanczuk: V zážitkovom marketingu sa aj za málo peňazí dajú robiť obrovské výsledky

10.03.2023, 00:00
  • CEO spoločnosti Parsenn Marek Furmanczuk poradí, ako využívať túto formu marketingu aj vo vašej firme. 
  • Prečo nás zážitky a príbehy prirodzene priťahujú?
  • Ako vie zážitkový marketing rozprávať o značke a jej hodnotách, prepojiť ich s ňou?

 

Keď sa povie zážitkový marketing, napadne mi, že najideálnejšie sa asi dá využiť v potravinárskom alebo cestovnom biznise. Mám pravdu alebo sa mýlim?

Kvalitný zážitkový marketing sa dá robiť pomocou všetkých zmyslov. Teda nielen chuťou, ale aj sluchom, čuchom, zrakom aj hmatom. Vďaka zapojeniu zmyslov dochádza k jedinečnému spojeniu zákazníka s produktom a so značkou.

image

Marek Furmanczuk

Práve zmysly často tvoria jediné prepojenie medzi značkou a zákazníkom, ktoré môže v prípade zlého dojmu vplývať veľmi negatívne aj na značku – mrzutý čašník v reštaurácii či unudená predavačka v luxusnom butiku sa môžu stať bariérou k tomu, aby sa značka stala love brandom.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-30 13:18:54 - Feat.: - Title: Yaksha: Pekné a štylizované kampane fungujú menej, marketingu vládne "trashový" obsah 02 - Modified: 2025-10-15 04:00:00 - Feat.: - Title: Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť 03 - Modified: 2025-09-08 08:35:00 - Feat.: - Title: Značky navyšujú rozpočty na zážitkový marketing. Hovoria o najcennejšom autentickom kontakte 04 - Modified: 2023-10-11 08:40:55 - Feat.: - Title: Najväčšie výzvy eventových agentúr: Trápi ich nedostatok ľudí aj kreativity (Anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 11:19