Na súťaži PR projektov Prokop pravidelne vyhlasujú PR Agentúru roka. Tento prestížny titul získa agentúra, ktorá dostane najviac cien. „Získať toto ocenenie vlani bolo náročné, rovnako veľkou výzvou bolo tento status obhájiť. A podarilo sa,“ zdôrazňuje SKPR STRATEGIES. O tom, čo stojí za ich úspechom, sme hovorili s Managing Directorkou Soňou Lexmanovou a Account Directorkou Gabrielou Račkovou.
SKPR STRATEGIES opäť obhájila titul PR agentúry roka. Čím bol pre vás rok 2022 výnimočný?
Soňa: Získať titul Agentúra roka bolo v silnej konkurencii skúsených kolegov z brandže vskutku náročné. O to viac sme si to aj s našimi klientmi užili. Je to oslava našej práce, uvažovania, originálnych prístupov, stoviek spoločných hodín a partnerstiev. To, že sme pozíciu obhájili, nás zaväzuje ešte k lepším výkonom, ku kreativite, k odhodlaniu ukázať, že PR je skvelé a práca v tejto brandži vskutku zaujímavá. Aj preto nás to stále a spolu v SKPR baví. Sme jeden tím. Sme agentúra roka.
Gabika: Navyše, rok 2022 bol naozaj výnimočný. Všetci sme si vydýchli po dvoch stresujúcich rokoch. Pocity znovuzískanej slobody a uprataných životných priorít sme preniesli aj do práce a vzťahov s klientmi, čo sa odrazilo na ešte väčšej dôvere, ktorú v nás získali, a tým aj na fantastickej zmysluplnej kreativite a efektivite našich spoločných komunikačných kampaní.
Na súťaži Prokop ste získali 4-krát zlato, raz striebro a 4-krát bronz. Čo stálo za každým víťazným projektom?
Soňa: Veľmi nás tešia ocenenia, ktoré sme získali. Nie je to šprint na krátke trate, je to priam maratón alebo skôr štafeta, kde si pomyselný kolík odovzdávame v presvedčení, že spoločne dokážeme podstatne viac.
Zostáva vám 59% na dočítanie.