StoryEditor

SKPR STRATEGIES: V PR brandži nepociťujeme zákulisné hry ani podrazy. Tešíme sa aj z úspechov konkurencie

15.05.2023, 16:57

Account Directorka Gabriela Račková a Managing Directorka Soňa Lexmanová hovoria o tom, prečo ich agentúra obhájila ocenenie PR Agentúra roku. 

Na súťaži PR projektov Prokop pravidelne vyhlasujú PR Agentúru roka. Tento prestížny titul získa agentúra, ktorá dostane najviac cien. „Získať toto ocenenie vlani bolo náročné, rovnako veľkou výzvou bolo tento status obhájiť. A podarilo sa,“ zdôrazňuje SKPR STRATEGIES. O tom, čo stojí za ich úspechom, sme hovorili s Managing Directorkou Soňou Lexmanovou a Account Directorkou Gabrielou Račkovou.

image

PR expertka: Priala by som si, aby sa už žiadna agentúra nehanbila za to, že pracuje pre štát

SKPR STRATEGIES opäť obhájila titul PR agentúry roka. Čím bol pre vás rok 2022 výnimočný?

Soňa: Získať titul Agentúra roka bolo v silnej konkurencii skúsených kolegov z brandže vskutku náročné. O to viac sme si to aj s našimi klientmi užili. Je to oslava našej práce, uvažovania, originálnych prístupov, stoviek spoločných hodín a partnerstiev. To, že sme pozíciu obhájili, nás zaväzuje ešte k lepším výkonom, ku kreativite, k odhodlaniu ukázať, že PR je skvelé a práca v tejto brandži vskutku zaujímavá. Aj preto nás to stále a spolu v SKPR baví. Sme jeden tím. Sme agentúra roka.

image

PROKOP 2022: TOTO SÚ NAJLEPŠIE PR PROJEKTY

Gabika: Navyše, rok 2022 bol naozaj výnimočný. Všetci sme si vydýchli po dvoch stresujúcich rokoch. Pocity znovuzískanej slobody a uprataných životných priorít sme preniesli aj do práce a vzťahov s klientmi, čo sa odrazilo na ešte väčšej dôvere, ktorú v nás získali, a tým aj na fantastickej zmysluplnej kreativite a efektivite našich spoločných komunikačných kampaní.

Na súťaži Prokop ste získali 4-krát zlato, raz striebro a 4-krát bronz. Čo stálo za každým víťazným projektom?

Soňa: Veľmi nás tešia ocenenia, ktoré sme získali. Nie je to šprint na krátke trate, je to priam maratón alebo skôr štafeta, kde si pomyselný kolík odovzdávame v presvedčení, že spoločne dokážeme podstatne viac.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 59% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-12 13:51:01 - Feat.: 0 - Title: PR expert: Politici zámerne znižujú dôveryhodnosť médií. Pravda ale je, že naše médiá fungujú relatívne dobre 02 - Modified: 2023-05-05 17:20:40 - Feat.: 0 - Title: Anton Molnár: Politiku a verejnú mienku dnes ovplyvňuje hlavne krčmový slang 03 - Modified: 2023-05-05 17:23:11 - Feat.: 0 - Title: Rado Baťo: Za neúspechom dobrých ľudí v politike je, že neboli schopní učiť sa politickému remeslu
01 - Modified: 2024-05-28 10:24:05 - Feat.: - Title: Karol Lovaš: Novinárčina sa stala aktivistickou a angažovanou a potrebuje sa dostať do normálu 02 - Modified: 2024-01-03 09:40:54 - Feat.: - Title: Seniori sa cítia podceňovaní, mladí chcú žiť zdravšie. Vyplýva to z prieskumu oh my DOT a Ipsos 03 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček 04 - Modified: 2023-09-18 08:13:01 - Feat.: - Title: Majú byť viac kreatívni marketéri či pracovníci PR? V tomto „súboji“ môže byť dva plus dva naozaj viac ako štyri 05 - Modified: 2023-09-08 15:21:54 - Feat.: - Title: Čo znamenajú emotikony v komunikácii? Každá generácia ich vníma inak
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:41