StoryEditor

7 trendov v PR: Menia sa očakávania od novinárov i platformy komunikácie

07.06.2023, 11:00
  • Základom pre progres v každom odbore je monitorovanie aktuálnych trendov a snaha o ich preklopenie do vlastných stratégií. Obzvlášť, ak sa ako v prípade komunikácie posúvajú rýchlo a exponenciálne.
  • Článok je súčasťou ročenky PR agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

Špecialisti na vzťahy s verejnosťou sú vystavení mnohým výzvam – formujú sa nové prístupy budovania vzťahov s médiami, do ich práce čoraz viac vstupujú nové médiá a narastá tlak na meranie efektívnosti PR. Ale pozor, v roku 2023 nie je všetko len o dátach a digitáli. Public Relation by mal reflektovať aj návrat osobnej skúsenosti a snažiť sa vytvárať obrázok o firme „bez filtrov.“

1. Rezonuje uveriteľnosť a jednoduchosť

Vo svete plnom neistoty je práve autentický obsah to, čo pomáha budovať dôveru v značku. Spotrebitelia chcú vidieť skutočné príbehy ľudí, ktorí stoja za stenami firiem. Zároveň očakávajú, že značky budú transparentné v otázke etiky a hodnôt a pôjdu nad rámec marketingových tvrdení. Public relation musí pomáhať napĺňať firemné prísľuby a zároveň zaistiť, že spoločnosť nešíri žiadne prázdne frázy či nepodložené polopravdy.

Pri formulovaní posolstiev o firme je obzvlášť dôležité, aby zneli jasne a zreteľ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: 0 - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií) 02 - Modified: 2024-10-30 08:54:20 - Feat.: 0 - Title: PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations
01 - Modified: 2025-11-25 10:38:44 - Feat.: - Title: Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní 02 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 03 - Modified: 2025-11-07 09:28:43 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Končím v LePub Amsterdam. To tempo bolo šialené, ale nič neľutujem. Mám za sebou brutálnu skúsenosť 04 - Modified: 2025-10-22 05:51:42 - Feat.: - Title: Podcast Nezhasínaj! potvrdil svoj veľký úspech vypredaným live eventom 05 - Modified: 2025-10-03 09:38:46 - Feat.: - Title: Šéf marketingu Hyundai: Mení sa paradigma toho, ako vnímame autá. Kľúčové je mať silnú značku a udržať si zákazníka v krízach
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 08:14