Špecialisti na vzťahy s verejnosťou sú vystavení mnohým výzvam – formujú sa nové prístupy budovania vzťahov s médiami, do ich práce čoraz viac vstupujú nové médiá a narastá tlak na meranie efektívnosti PR. Ale pozor, v roku 2023 nie je všetko len o dátach a digitáli. Public Relation by mal reflektovať aj návrat osobnej skúsenosti a snažiť sa vytvárať obrázok o firme „bez filtrov.“
1. Rezonuje uveriteľnosť a jednoduchosť
Vo svete plnom neistoty je práve autentický obsah to, čo pomáha budovať dôveru v značku. Spotrebitelia chcú vidieť skutočné príbehy ľudí, ktorí stoja za stenami firiem. Zároveň očakávajú, že značky budú transparentné v otázke etiky a hodnôt a pôjdu nad rámec marketingových tvrdení. Public relation musí pomáhať napĺňať firemné prísľuby a zároveň zaistiť, že spoločnosť nešíri žiadne prázdne frázy či nepodložené polopravdy.
Pri formulovaní posolstiev o firme je obzvlášť dôležité, aby zneli jasne a zreteľ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: 0 - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií)
02 - Modified: 2023-06-05 09:13:40 - Feat.: 0 - Title: PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations
01 - Modified: 2023-08-24 11:37:30 - Feat.: - Title: Marketing nemôžete robiť intuitívne, potom to škrípe. Firmu vie položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt
02 - Modified: 2023-08-17 07:54:55 - Feat.: - Title: Hovorkyňa, pri ktorej sa za 7 rokov vystriedalo 7 ministrov: Bolo to zaujímavé, ale politiku neriešim
03 - Modified: 2023-09-08 15:21:54 - Feat.: - Title: Čo znamenajú emotikony v komunikácii? Každá generácia ich vníma inak
04 - Modified: 2023-07-31 09:50:27 - Feat.: - Title: Banka by mala otvárať aj názorové témy, ale nie za každú cenu zbytočne polarizovať spoločnosť
05 - Modified: 2023-08-07 08:55:16 - Feat.: - Title: Musíme mladých pochopiť a pozerať sa na svet ich očami. Inak nás "prekuknú"