Stáli ste pri začiatkoch športového marketingu na Slovensku. Vybavujete si nejaké kľúčové momenty z toho obdobia?
V 90. rokoch, keď sa formoval u nás marketing ako taký, som sa stal jedným z prvých zamestnancov agentúry Activity Promotion zo skupiny Soria & Grey, ktorá mala ambíciu venovať sa športovému marketingu. Dostal som sa blízko k väčším športovým podujatiam na Slovensku, pracoval s viacerými športovými klubmi. Mal som to šťastie a aj veľké privilégium vidieť vznikať veci ako napríklad vytvorenie maskota Harvyho v hokejovom klube Slovan Bratislava.
To bolo vôbec prvýkrát, keď sa na Slovensku prišlo s maskotom ako marketingovým nástrojom. Bol som súčasťou tímu jazdca F1, neskôr pri londýnskom Wimbledone, bol som zodpovedný za sponzoring v spoločnosti Heineken, ktorá bola jedným z priekopníkov v športovom marketingu. To boli všetko veľké momenty, ktoré formovali športový marketing, ale i moju kariéru.
Aký kus cesty si odvtedy prešiel športový marketing, vnímate nejaké zásadné evolučné rozdiely?
Keď sa vývoj športového marketingu pozerám z dlhodobejšieho hľadiska, nielen na našom trhu, ale aj všade vo svete to v minulosti fungovalo tak, že sponzoring klubu, ligy či športovca bola existenčná nutnosť. Dnes všetky ligy, športovci či tímy už nie sú bytostne odkázané na sponzorov, môžu fungovať z iných zdrojov. Spon...
Zostáva vám 85% na dočítanie.