Jakub Kováč začínal v reklame ešte počas štúdia ekonómie v Zlíne a na začiatku predával PPC reklamy a weby pre malú lokálnu agentúru. Dnes pracuje ako stratég pre agentúru JANDL, kde tvorí kampane pre klientov ako COOP Jednota, Absolut, Beefeater, Packeta, NEHERA či Plamienok.
Čo máte aktuálne nové, na čom pracujete?
Máme teraz napríklad v JANDL nových talentovaných kolegov, ktorí priniesli takpovediac čerstvé pohľady na veci, ktoré riešime. Ďalej sme práve dokončili projekt Chaos Lab pre mladých ľudí, čo chcú pracovať v reklame a mali sme tu štyri veľmi šikovné študentky na rôznych pozíciách, ktoré pracovali tri mesiace spoločne na kreatívnych zadaniach.
Tento projekt som si zobral na začiatku na starosť a veľmi sa teším, že sme ho aj zrealizovali a dobre dopadol. Okrem toho je obdobie, kedy pripravujeme a točíme kampane na budúci rok pre našich najväčších klientov a doťahujeme posledné aktivity na tento rok. Veľa našich klientov je v oblasti retailu a Vianoce sa blížia, takže málo toho úplne nie je.
Ako ste sa dostali k súčasnej práci?
Počas štúdia ekonómie v Česku som začal pracovať pre jednu menšiu digitálnu agentúru. Nevedel som o reklame nič, ale predával som PPC a weby. Tam som sa dostal vlastne k projektovej, teda accountskej práci. O pár rokov neskôr som sa v roku 2019 dostal do JANDL, kde som časom dostal dôveru a priestor na to, aby sa zo mňa stal stratég.
Keby mi to niekto povedal pred šiestimi rokmi, určite by som mu neveril. Samozrejme tá ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.