Prekročiť tradičné šablóny a zároveň zachovať jednoduchosť. To je princípom kampane „Klobáskovanie is the new kváskovanie", ktorou sa značka Mäspoma, známa najmä svojimi koreninovými produktami, snaží preniknúť do cieľovej skupiny moderných mestských ľudí ochotných skúšať nové veci a hľadať si nové záľuby.
„Kampaň nesie viacero produktových posolstiev - okrem korenín si cez kampaňovú landing page môžete od Mäspomy objednať aj pôsobivú plničku klobás či bravčové črievka. Hlavným cieľom pre nás však bolo posilniť imidžové parametre značky, ktorú väčšina ľudí momentálne vníma najmä cez obalový dizajn v supermarketových sekciách s koreninami," približuje Marketing Manager Mäspomy Zdenka Nemcová.
„Dôležité bolo pre nás v prvom rade ukázať ľuďom, aká je výroba klobás jednoduchá," vraví Creative Director CORE4 Advertising Daniel Feranec a dodáva: „Snažíme sa zabrnkať na strunu ľuďom, ktorí boli počas Covidu natoľko aktívni a kreatívni, že sa naučili piecť si vlastný chlieb. Bola by predsa škoda, keby ho jedli iba taký suchý."
Kľúčovou časťou kampane bol výber jej tváre. „Ambasádorom a inštruktorom klobáskovania je foodblogger Čoje, čo je Creative Director CORE4 Advertising Daniel Feranec," prezrádza netradičnú novinku Zdenka Nemcová z Mäspomy.
„Agentúra nám ponúkala viaceré možnosti, no nám ako prirodzená voľba prišiel pre svoj dosah aj moderátorské skúsenosti práve Daniel. Pracovať s niekým, koho dobre poznáme my aj kolegovia z agentúry pridalo kampani na ľahkosti a bezprostrednosti."
„Najviac som sa obával samotného plnenia klobás. To, čo vidíte vo videu, je môj úplne prvý pokus v živote," približuje Daniel Feranec a ďalej to hodnotí: „K môjmu prekvapeniu to bolo oveľa jednoduchšie než som si myslel, čo len potvrdzuje to, čo v našej kampani komunikujeme. Že klobáskovanie zvládne naozaj každý."