Mäspoma sa v novej kampani spojila so známym influencerom Čoje.
StoryEditor

Moderná mestská cieľovka sa naučila kváskovať, teraz ju Mäspoma učí klobáskovať

23.11.2023, 09:30
Autor:
redred

Novú imidžovú kampaň pre tradičnú zvolenskú potravinársku značku vymysleli a zastrešili CORE4 Advertising, ktorých Creative Director v kampani vystupuje aj ako influencer Čoje.

Prekročiť tradičné šablóny a zároveň zachovať jednoduchosť. To je princípom kampane „Klobáskovanie is the new kváskovanie", ktorou sa značka Mäspoma, známa najmä svojimi koreninovými produktami, snaží preniknúť do cieľovej skupiny moderných mestských ľudí ochotných skúšať nové veci a hľadať si nové záľuby.

„Kampaň nesie viacero produktových posolstiev - okrem korenín si cez kampaňovú landing page môžete od Mäspomy objednať aj pôsobivú plničku klobás či bravčové črievka. Hlavným cieľom pre nás však bolo posilniť imidžové parametre značky, ktorú väčšina ľudí momentálne vníma najmä cez obalový dizajn v supermarketových sekciách s koreninami," približuje Marketing Manager Mäspomy Zdenka Nemcová.

„Dôležité bolo pre nás v prvom rade ukázať ľuďom, aká je výroba klobás jednoduchá," vraví Creative Director CORE4 Advertising Daniel Feranec a dodáva: „Snažíme sa zabrnkať na strunu ľuďom, ktorí boli počas Covidu natoľko aktívni a kreatívni, že sa naučili piecť si vlastný chlieb. Bola by predsa škoda, keby ho jedli iba taký suchý."

image

Mäspoma a influencer Čoje.

Kľúčovou časťou kampane bol výber jej tváre. „Ambasádorom a inštruktorom klobáskovania je foodblogger Čoje, čo je Creative Director CORE4 Advertising Daniel Feranec," prezrádza netradičnú novinku Zdenka Nemcová z Mäspomy.

 „Agentúra nám ponúkala viaceré možnosti, no nám ako prirodzená voľba prišiel pre svoj dosah aj moderátorské skúsenosti práve Daniel. Pracovať s niekým, koho dobre poznáme my aj kolegovia z agentúry pridalo kampani na ľahkosti a bezprostrednosti."

image

Mäspoma a influencer Čoje.

 „Najviac som sa obával samotného plnenia klobás. To, čo vidíte vo videu, je môj úplne prvý pokus v živote," približuje Daniel Feranec a ďalej to hodnotí: „K môjmu prekvapeniu to bolo oveľa jednoduchšie než som si myslel, čo len potvrdzuje to, čo v našej kampani komunikujeme. Že klobáskovanie zvládne naozaj každý."

01 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 02 - Modified: 2023-07-20 14:20:59 - Feat.: - Title: Daniel Feranec alias Čoje: Ak potrebuje reštaurácia billboard, tak iba prezradí, že je zúfalá 03 - Modified: 2023-07-04 10:11:38 - Feat.: - Title: Dominika Haluštíková: Ako správny account sa snažím eliminovať problémy klientov 04 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA) 05 - Modified: 2022-11-03 10:40:39 - Feat.: - Title: CORE4 Advertising hlási presuny na pozíciách aj novú posilu. Creative directorom sa stáva známy foodbloger
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 15:14