Aký vplyv mala inflácia na vonkajšiu reklamu?
Inflácia ako prirodzený odraz ekonomického vývoja má vplyv na jednotlivé ekonomické odvetvia ako celok. Samozrejme sa odráža aj v našom odvetví v raste jednotlivých vstupov. Uvedené vedie spoločnosti jednak k optimalizačným opatreniam, ako aj k určitému upravovaniu koncových cien pre klientov.
A ako sa vám podarilo stabilizovať sa v tomto období na trhu?
Spoločnosti združené v Asociácii vonkajšej reklamy – AVR, pôsobiace na trhu outdooru, majú vyše 30-ročnú tradíciu. Sú logicky zvyknuté na prirodzené vývojové javy ekonomiky a každá spoločnosť je schopná prijať potrebné opatrenia na prekonanie nepriaznivých vývojových období.
Pozorujete nižší dopyt po tejto reklame alebo práve naopak?
Mám pocit, že konzumenti informácií sú vzhľadom na technologické možnosti ich šírenia už unavení z množstva a, samozrejme, aj úrovne pravdivosti či nepravdivosti predkladaných informácií. Prirodzene vyplýva potreba jednoduchšej a jasnej komunikácie informácií.
Outdoor vzhľadom na rozmery jednotlivých nosičov, ako aj čas vnímateľnosti je ideálnym médiom na šírenie jednoduchej a čistej informácie. To mu v súčasnosti vytvára priestor na jeho využívanie vo väčšej miere.
Typickým znakom outdooru sú bilbordy, ktoré patria k obľúbeným marketingovým nástrojom na Slovensku. Myslíte si, že takýto dru...
Zostáva vám 85% na dočítanie.