StoryEditor

Ivan Peller z Nubium: Kvalitný outdoor prináša klientom ešte stále ekonomický rast

09.11.2023, 10:15
  • Outdoor patrí historicky k najstarším formám komunikácie. S príchodom nových foriem komunikácie prichádza logicky k zmenám v mediálnom mixe.
  • I napriek týmto zmenám starý dobrý outdoor je jeho neoddeliteľnou súčasťou.
  • Jednoduchosť a jasnosť informácie – to sú pridané hodnoty outdooru.
  • O tom sme sa rozprávali s Ivanom Pellerom, prezidentom Asociácie vonkajšej reklamy.
  • Rozhovor je súčasťou pravidelnej ročenky Out & Indoor 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

Aký vplyv mala inflácia na vonkajšiu reklamu?

Inflácia ako prirodzený odraz ekonomického vývoja má vplyv na jednotlivé ekonomické odvetvia ako celok. Samozrejme sa odráža aj v našom odvetví v raste jednotlivých vstupov. Uvedené vedie spoločnosti jednak k optimalizačným opatreniam, ako aj k určitému upravovaniu koncových cien pre klientov.

A ako sa vám podarilo stabilizovať sa v tomto období na trhu?

Spoločnosti združené v Asociácii vonkajšej reklamy – AVR, pôsobiace na trhu outdooru, majú vyše 30-ročnú tradíciu. Sú logicky zvyknuté na prirodzené vývojové javy ekonomiky a každá spoločnosť je schopná prijať potrebné opatrenia na prekonanie nepriaznivých vývojových období.

Pozorujete nižší dopyt po tejto reklame alebo práve naopak?

Mám pocit, že konzumenti informácií sú vzhľadom na technologické možnosti ich šírenia už unavení z množstva a, samozrejme, aj úrovne pravdivosti či nepravdivosti predkladaných informácií. Prirodzene vyplýva potreba jednoduchšej a jasnej komunikácie informácií.

Outdoor vzhľadom na rozmery jednotlivých nosičov, ako aj čas vnímateľnosti je ideálnym médiom na šírenie jednoduchej a čistej informácie. To mu v súčasnosti vytvára priestor na jeho využívanie vo väčšej miere.

Typickým znakom outdooru sú bilbordy, ktoré patria k obľúbeným marketingovým nástrojom na Slovensku. Myslíte si, že takýto dru...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-24 10:01:52 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach z Lurity: Budúcnosť OOH je omnichannel 02 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru 03 - Modified: 2023-11-24 12:16:09 - Feat.: - Title: Outdoorová reklama zanecháva v pamäti výraznú stopu, zhodujú sa experti mediálnych agentúr 04 - Modified: 2023-11-03 10:24:08 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Out & Indoor 2023: Moderná tvár tradičného marketingu 05 - Modified: 2022-11-09 11:59:52 - Feat.: - Title: Ľudia sú informačne unavení, potrebujú jasné posolstvá. A to je úloha outdoorovej reklamy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. máj 2024 16:05