Róbert Slovák, foto: Tomáš Thurzo, creative director Mikina Dimunová.
StoryEditor

Róbert Slovák: Kreatívna employer brandingová kampaň sa nevidí tak často

12.12.2023, 11:31

Je to skôr výnimka – hovorí majiteľ a kreatívny riaditeľ agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia, ktorá má na konte okrem iného aj kampane na budovanie zamestnávateľskej značky.

Ako často zvyknete držať v ruke brief zameraný na budovanie značky zamestnávateľa? Je to súčasťou potrieb, s ktorou sa firmy zvyknú obracať na agentúry, alebo to riešia skôr inhouse?

Pravdupovediac, nie je to najčastejšie zadanie, ktoré dostávame. No vzhľadom na to, že sme agentúra zameriavajúca sa prioritne na spoločensky zodpovedné témy – medzi ktoré patrí aj wellbeing či rovnosť platov a postavenie žien na pracovisku – tak sme sa venovali aj téme employer brandingu. Stále sa nájdu firmy, ktorým záleží na kvalite života ich zamestnancov a zamestnankýň.

Na aké typy kampaní alebo posolstiev sa tu značky zvyknú zameriavať?

Od klasických tém, ako sú dobrý kolektív a vzdelávanie či odborný rast firmy, riešia prijatie inakosti v prípade zamestnan...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-08-18 11:52:24 - Feat.: - Title: Rozdiel medzi „tu sa oplatí pracovať“ a „tu chcem pracovať“ je na Slovensku stále priepastný 02 - Modified: 2025-07-09 07:08:06 - Feat.: - Title: Zamestnanci v centre pozornosti: Ako Telekom buduje autentickú značku 03 - Modified: 2025-07-07 09:24:03 - Feat.: - Title: Nie sú to len benefity. Čo naozaj tvorí silné Employer Value Proposition? 04 - Modified: 2024-02-02 10:00:00 - Feat.: - Title: Rok 2024 bude o individuálnych potrebách zamestnancov aj technológiách 05 - Modified: 2024-02-02 08:00:00 - Feat.: - Title: Employer branding: Nastavte si správne metriky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:34