Do úvahy však treba brať aj skeptikov, ktorých je smerom k love brands neúrekom. „Myslím si, že žiadny marketér by slovo lovebrand nemal s čistým svedomím použiť, pokiaľ nechce riskovať, že sa strápni,“ napísal v Mediaguru Jan Pate...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť
02 - Modified: 2024-01-05 09:57:08 - Feat.: - Title: Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše
03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať
04 - Modified: 2023-12-12 12:43:31 - Feat.: - Title: Kaufland, Martinus či 4ka. To sú najobľúbenejšie značky Slovákov
05 - Modified: 2023-12-08 13:30:38 - Feat.: - Title: Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom