Anna Jamborová
riaditeľka marketingu a PR
ČSOB
Tým najväčším trendom pre employer branding v roku 2024 bude v prvom rade nevyhnutnosť jeho posilnenia – nielen smerom navonok k potenciálnym novým kolegom a kolegyniam, ale rovnako aj dovnútra firmy k tým existujúcim. Vnímame, že čoraz dôležitejšie sú pre nich hodnoty, na ktorých firma stojí, a tie musia byť čitateľné „na prvú“.
V ČSOB plánujeme v roku 2024 ďalej rozvíjať našu zamestnávateľskú značku, v rámci ktorej hovoríme o tom, že našou najväčšou inováciou sú ľudia. Tento nový koncept sme predstavili v roku 2023 a sústreďujeme okolo neho všetky naše EVP aktivity.
Jitka Adamková
riaditeľka pre ľudské zdroje
T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom
V Telekome staviame employer branding na rešpekte ku každému jednotlivcovi. Je pre nás dôležitý individuálny prínos všetkých členov tímu, ich aktívne zapojenie a najmä, aby ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.