StoryEditor

Bratislava Tourist Board o Young Lions 2024: Je to win-win spolupráca

26.05.2024, 09:00
Autor:
redred

Už čoskoro sa v Cannes stretnú najlepší mladí kreatívci sveta. Postupne vám predstavíme víťazov slovenského kola, ktorí nás budú reprezentovať v Young Lions 2024.

Kategóriu FILM vyhrala dvojica Martin Sirotný, Jakub Svetlík. Partnerom kategórie je Bratislava tourist board. 

Stručná charakteristika: Bratislava má kompaktnú veľkosť. Čo umožňuje novým návštevníkom veľmi rýchlo spoznať všetky zákutia mesta. Tento insight dramatizujeme v spote pomocou AR filtra, kde ukazujeme nových návštevníkov mesta ako starých, skúsených locals, ktorí vyzerajú, že v Bratislave žijú odjakživa.

Video si môžete pozrieť na TOMTO ODKAZE. 

víťazi: Martin Sirotný, Jakub Svetlík

názov práce: LIKE AN OLD LOCAL 

2. miesto: Filip Hinca, Adam Kubala

názov práce: TOBY‘S WANDERINGS 

3. miesto: Ladislav Macko, Richard Sokol

názov práce: THE LITTLE THINGS 

3. miesto: Michal Mišanko, Mikuláš Bado

názov práce: BRATISLAVA IS CALLING YOU 

 

image

Michal Foltýn Bratislava Tourist Board

Michal Foltýn

Head of PR

Bratislava Tourist Board

Po minuloročnej úspešnej spolupráci s organizátormi Young Lions v kategórii Film, keď sme výherné video s autormi mierne upravili a použili v kampani, sme sa rozhodli stať sa partnerom aj tento rok. Medzi prihlásenými prácami som našiel svojich favoritov, ktorí sa dostali aj na shortlist a následne aj na pódium. Osobne si myslím, že jeden-dva koncepty by sme vedeli rozpracovať a využiť v propagácii Bratislavy aj tento rok. Teším sa že máme na Slovensku mladých šikovných kreatívcov, ktorých nápady vieme pretaviť do úspešnej propagácie hlavného mesta.

image

Martin Volek, Volis International

Martin Volek

podpredseda predstavenstva

Bratislava Tourist Board

Bratislava Tourist Board podporuje Young Cannes Lions už druhý rok v kategórii Film. Mladí ľudia majú často iný kreatívny pohľad. V tomto prípade na turistickú destináciu Bratislavu. Minulý rok sme víťazné video použiili v kampani, ktorá pozitívne odpromovala naše Hlavné mesto. Je to win win spolupráca.

Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2024 sú:

Asociácia mediálnych agentúr (AMA), Bratislava Tourist Board, Heineken Slovensko, Slovenská sporiteľňa, SPP, Telekom, Shutterstock.

Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie. 

 

01 - Modified: 2024-10-18 10:13:24 - Feat.: - Title: Cannes Lions očami stratéga: Marketéri potrebujú úprimnosť a odvahu 02 - Modified: 2024-10-18 10:13:55 - Feat.: - Title: Cannes Lions stačí zažiť dvakrát 03 - Modified: 2024-10-18 10:14:16 - Feat.: - Title: Z Cannes Lions človek odchádza extrémne namotivovaný, ale zároveň aj trochu skľúčený 04 - Modified: 2024-10-18 10:14:35 - Feat.: - Title: Viac humoru do reklamy! 05 - Modified: 2024-10-18 10:15:05 - Feat.: - Title: V Cannes to bolo obrovské a veľkolepé
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 15:29