Už začiatkom týždňa aj na webe Stratégií zaujala správa o tom, že známy marketér Kamil Aujeský v brandži končí. Článok vzbudil pozornosť u nás aj na jeho linkedinovom profile.
A tak sme radi, že prijal pozvanie do podcastu OK360°, aby sme podrobnejšie rozobrali dôvody, pohnútky aj jeho budúcnosť.
Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a dvakrát vyhral Blogera roku. A teraz prišiel koniec.
„Nebolo to len tak, predchádzalo tomu množstvo uvažovania a rozhodovania. Myšlienku, že s tým potrebujem skončiť, som mal v hlave dlhšie. Vedel som, že si potrebujem nájsť nový smer. Potreboval som si to ale mentálne uzavrieť," hovorí.
„Dokázal som si zarobiť a žiť nadštandardný život vďaka marketingu. Ale už ma to absolútne nebavilo. Keď som začínal, tak som nonstop niečo študoval, pozeral som si kampane. Ale toto je preč. Vôbec ma to nezaujíma."
Teraz ho vraj pokojne môžeme volať exmarketér. Pravda je ale taká, že už sa naplno venuje svojmu novému poslaniu a nastavuje firmám lepšie procesy v oblasti automatizácie a zvyšovania produktivity.
„Myslím si, že to má veľký potenciál. Firmy to budú viac a viac riešiť. Repetitívne úlohy, ktoré nepotrebujú žiaden kreatívny imput, sú iba žrút času, ktorý sa dá jednoducho eliminovať. Ľudia sa môžu venovať dôležitejším veciam."
Podrobnosti sa už teraz dozviete z nášho rozhovoru.