StoryEditor

Kamil Aujeský: Marketing ma prestal zaujímať, je to preč. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom

24.07.2024, 16:07
  • 15 rokov v marketingu stačilo. Kamil Aujeský začína novú kariéru v oblasti zvyšovania produktivity a automatizácie vo firmách. 
  • Dôvod? „Marketing ma absolútne prestal zaujímať a baviť," hovorí v podcaste Stratégií OK360°. „A už viac nechcem žiť pod neustálym tlakom." 
  • O akom tlaku hovorí? Kto ho vyvíjal? Klienti, nadriadení, alebo si ho tvoril sám v sebe? 
  • Ako k tejto myšlienke prišiel? Predchádzalo tomu vyhorenie alebo kríza, z ktorej sa nedokázal vymotať? 
  • Pozriete si náš videorozhovor alebo si debatu pustite ako podcast na známych platformách Apple či ">Spotify

Už začiatkom týždňa aj na webe Stratégií zaujala správa o tom, že známy marketér Kamil Aujeský v brandži končí. Článok vzbudil pozornosť u nás aj na jeho linkedinovom profile. 

A tak sme radi, že prijal pozvanie do podcastu OK360°, aby sme podrobnejšie rozobrali dôvody, pohnútky aj jeho budúcnosť. 

Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a dvakrát vyhral Blogera roku. A teraz prišiel koniec.

„Nebolo to len tak, predchádzalo tomu množstvo uvažovania a rozhodovania. Myšlienku, že s tým potrebujem skončiť, som mal v hlave dlhšie. Vedel som, že si potrebujem nájsť nový smer. Potreboval som si to ale mentálne uzavrieť," hovorí.

 

„Dokázal som si zarobiť a žiť nadštandardný život vďaka marketingu. Ale už ma to absolútne nebavilo. Keď som začínal, tak som nonstop niečo študoval, pozeral som si kampane. Ale toto je preč. Vôbec ma to nezaujíma."

Teraz ho vraj pokojne môžeme volať exmarketér. Pravda je ale taká, že už sa naplno venuje svojmu novému poslaniu a nastavuje firmám lepšie procesy v oblasti automatizácie a zvyšovania produktivity. 

„Myslím si, že to má veľký potenciál. Firmy to budú viac a viac riešiť. Repetitívne úlohy, ktoré nepotrebujú žiaden kreatívny imput, sú iba žrút času, ktorý sa dá jednoducho eliminovať. Ľudia sa môžu venovať dôležitejším veciam." 

Podrobnosti sa už teraz dozviete z nášho rozhovoru. 

01 - Modified: 2024-09-03 12:06:33 - Feat.: - Title: V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič 02 - Modified: 2024-08-22 11:50:52 - Feat.: - Title: TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat 03 - Modified: 2024-06-12 14:11:17 - Feat.: - Title: Ľubomír Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov! 04 - Modified: 2024-05-28 10:24:05 - Feat.: - Title: Karol Lovaš: Novinárčina sa stala aktivistickou a angažovanou a potrebuje sa dostať do normálu 05 - Modified: 2024-04-29 09:23:49 - Feat.: - Title: Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 23:30