StoryEditor

Kamil Aujeský: Marketing ma prestal zaujímať, je to preč. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom

24.07.2024, 16:07
  • 15 rokov v marketingu stačilo. Kamil Aujeský začína novú kariéru v oblasti zvyšovania produktivity a automatizácie vo firmách. 
  • Dôvod? „Marketing ma absolútne prestal zaujímať a baviť," hovorí v podcaste Stratégií OK360°. „A už viac nechcem žiť pod neustálym tlakom." 
  • O akom tlaku hovorí? Kto ho vyvíjal? Klienti, nadriadení, alebo si ho tvoril sám v sebe? 
  • Ako k tejto myšlienke prišiel? Predchádzalo tomu vyhorenie alebo kríza, z ktorej sa nedokázal vymotať? 
  • Pozriete si náš videorozhovor alebo si debatu pustite ako podcast na známych platformách Apple či ">Spotify

Už začiatkom týždňa aj na webe Stratégií zaujala správa o tom, že známy marketér Kamil Aujeský v brandži končí. Článok vzbudil pozornosť u nás aj na jeho linkedinovom profile. 

A tak sme radi, že prijal pozvanie do podcastu OK360°, aby sme podrobnejšie rozobrali dôvody, pohnútky aj jeho budúcnosť. 

Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a dvakrát vyhral Blogera roku. A teraz prišiel koniec.

„Nebolo to len tak, predchádzalo tomu množstvo uvažovania a rozhodovania. Myšlienku, že s tým potrebujem skončiť, som mal v hlave dlhšie. Vedel som, že si potrebujem nájsť nový smer. Potreboval som si to ale mentálne uzavrieť," hovorí.

 

„Dokázal som si zarobiť a žiť nadštandardný život vďaka marketingu. Ale už ma to absolútne nebavilo. Keď som začínal, tak som nonstop niečo študoval, pozeral som si kampane. Ale toto je preč. Vôbec ma to nezaujíma."

Teraz ho vraj pokojne môžeme volať exmarketér. Pravda je ale taká, že už sa naplno venuje svojmu novému poslaniu a nastavuje firmám lepšie procesy v oblasti automatizácie a zvyšovania produktivity. 

„Myslím si, že to má veľký potenciál. Firmy to budú viac a viac riešiť. Repetitívne úlohy, ktoré nepotrebujú žiaden kreatívny imput, sú iba žrút času, ktorý sa dá jednoducho eliminovať. Ľudia sa môžu venovať dôležitejším veciam." 

Podrobnosti sa už teraz dozviete z nášho rozhovoru. 

01 - Modified: 2025-11-25 10:38:44 - Feat.: - Title: Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní 02 - Modified: 2025-11-07 09:28:43 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Končím v LePub Amsterdam. To tempo bolo šialené, ale nič neľutujem. Mám za sebou brutálnu skúsenosť 03 - Modified: 2025-09-12 13:39:13 - Feat.: - Title: Šéf spravodajstva Markízy: Sme lídrom. Nemusíme nikoho doháňať a sami určujeme trendy 04 - Modified: 2025-07-18 08:00:52 - Feat.: - Title: Na trhu vládne frustrácia z tendrov. Klienti a agentúry si často nerozumejú 05 - Modified: 2025-07-07 08:56:25 - Feat.: - Title: Gaming vám nič neodpustí, potrebujete ohýbať svoje brandy. Ale kto sa bojí, nech nejde do lesa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 07:10