Používatelia TikToku na platforme očakávajú zábavu, ale aj autentickosť, no zároveň aj vysokú kvalitu vizuálnej stránky videí.REUTERS
StoryEditor

TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda

26.09.2024, 11:03
  • Mediamixy rezonujú očakávaním. Značky  môžu už zopár týždňov využívať reklamy na TikToku aj na slovenskom trhu. A čím skôr tak urobia, tým lepšie, hovoria experti na sociálne siete.
  • „Pre najbližšie obdobie je nízka penetrácia reklamného priestoru bezpochyby najväčšia príležitosť," zdôrazňuje šéf Groow Marcel Milo. 
  • Ako by sa mala značka správne prihovárať, aby jej príbeh komunitu zaujal? 
  • V článku sa pozrieme na to, v čom je TikTok špecifický oproti iným sociálnym sieťam. 
  • Vysvetlíme si tiež, čo môžu značky robiť in house a kedy je lepšie osloviť špecializovanú digitálnu agentúru. 
  • Pozrieme sa aj do kuchyne značiek ako O2, Lidl a Slovak Parcel Service. Ako oni pracujú s reklamami na Tiktoku a čo od nich očakávajú? 

  • Vysvetlíme jednotlivé formáty, ktoré sa dajú využívať pre nasadenie reklamy. 

  • Téme TikTok Ads sme sa venovali aj v podcaste s Matúšom Konečným z Aleph. 

TikTok je tento rok zatiaľ najsťahovanejšou aplikáciou na svete s viac ako miliardou používateľov. Na Slovensku ju aktívne používa takmer 1,2 milióna ľudí a práve to sú spotrebitelia, na ktorých odteraz môžu značky cieliť reklamy už aj na slovenskom trhu. Od augusta totiž platforma spustila službu TikTok Ads, na ktorú netrpezlivo čakalo množstvo značiek aj marketingových odborníkov a ktoré môžu dopomôcť firmám k posilneniu biznisu cez kreatívne nástroje obľúbenej sociálnej siete.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 97% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 02 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU 03 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN 04 - Modified: 2025-09-22 10:50:57 - Feat.: - Title: Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí“ s jasným posolstvom pre ľudí 05 - Modified: 2025-09-17 08:51:06 - Feat.: - Title: Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových klubových súťaží
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. december 2025 10:05