V rámci mediálnej agentúry Zenith vznikla nová agentúra roiblu. S akými plánmi ste ju zakladali?
Patrik: roiblu je výkonnostná agentúra. Jej hlavným cieľom je doručovať prvotriedne výkonnostné služby, či už ide o komunikáciu cez platené formáty Google, SEO, sociálne siete, programmatic, ale aj porovnávače cien, marketplaces a mnohé ďalšie. Skrátka, obhospodárime všetky performance kanály, ktoré máme k dispozícii, a sústredíme sa na efektívne pokrytie zákazníka naprieč celou jeho nákupnou cestou, či už ide o prvý brandový touchpoint, alebo posledný „doťuk“ v podobe finálnej konverzie.
Vy ste to už predsa v Zenithe robili aj predtým. V čom sú služby roiblu iné alebo prečo potrebujete špecializovanú performance agentúru?
Patrik: Áno, v Zenithe sme aj doteraz mali vlastné performance oddelenie, no cítime, že u našich klientov sa každý rok zásadne zvyšuje dopyt po pokročilejších výkonnostných službách. To pre nás bol hlavný impulz, aby sme dali nášmu performance tímu vlastnú hlavu, ktorou sa stal mimoriadne skúsený Vlado Cintula, ktorý k nám prišiel v lete. Ďalším dôvodom je aj ten, že na našom trhu chceme byť absolútnou špičkou vo výkonnostnom marketingu a nechceme sa pozicionovať „len“ ako jedno z oddelení v rámci mediálnej agentúry.
V akých oblastiach sa konkrétne zvyšuje dopyt od klientov?
Zostáva vám 90% na dočítanie.