StoryEditor

Chceme byť absolútnou špičkou vo výkonnostnom marketingu

04.11.2024, 13:30
  • Agentúra Zenith nedávno otvorila svoju novú špecializovanú performance agentúru roiblu. V rozhovore pre Stratégie prezradili Head of roiblu Vlado Cintula a Digital Director Zenith Patrik Sabo.
  • Zenith si vďaka nej posilnil svoje kapacity o rôznych špecialistov na výkonnostný marketing a svoje know-how teraz ponúka existujúcim aj novým klientom.
  • V čom by chceli byť game changerom a vyzývateľom trhu?

 

V rámci mediálnej agentúry Zenith vznikla nová agentúra roiblu. S akými plánmi ste ju zakladali?

Patrik: roiblu je výkonnostná agentúra. Jej hlavným cieľom je doručovať prvotriedne výkonnostné služby, či už ide o komunikáciu cez platené formáty Google, SEO, sociálne siete, programmatic, ale aj porovnávače cien, marketplaces a mnohé ďalšie. Skrátka, obhospodárime všetky performance kanály, ktoré máme k dispozícii, a sústredíme sa na efektívne pokrytie zákazníka naprieč celou jeho nákupnou cestou, či už ide o prvý brandový touchpoint, alebo posledný „doťuk“ v podobe finálnej konverzie.

Vy ste to už predsa v Zenithe robili aj predtým. V čom sú služby roiblu iné alebo prečo potrebujete špecializovanú performance agentúru?

Patrik: Áno, v Zenithe sme aj doteraz mali vlastné performance oddelenie, no cítime, že u našich klientov sa každý rok zásadne zvyšuje dopyt po pokročilejších výkonnostných službách. To pre nás bol hlavný impulz, aby sme dali nášmu performance tímu vlastnú hlavu, ktorou sa stal mimoriadne skúsený Vlado Cintula, ktorý k nám prišiel v lete. Ďalším dôvodom je aj ten, že na našom trhu chceme byť absolútnou špičkou vo výkonnostnom marketingu a nechceme sa pozicionovať „len“ ako jedno z oddelení v rámci mediálnej agentúry.

image

AI a strojové učenie používame už roky, napríklad pri manažovaní alebo optimalizovaní kampaní.

V akých oblastiach sa konkrétne zvyšuje dopyt od klientov?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-04 07:50:47 - Feat.: - Title: Vyhnite sa najčastejším chybám v PPC kampaniach. Zle nastavené ciele znamenajú nižšie predaje 02 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 03 - Modified: 2023-10-06 11:37:21 - Feat.: - Title: Moderné marketingové dilemy: Je dôležitejší výkonnostný marketing alebo budovanie značky? 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 02:24