Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2025 sú:
- Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
- Slovenská sporiteľňa
- Telekom
- TV JOJ
- 365.bank
- TESCO Slovensko
- Shutterstock
Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie.
Dnes svoju skúsenosť s Young Lions na LinkedIne zazdieľal aj Michal Pastier. Ten sa zúčastnil medzinárodného kola súťaže v roku 2009 a spolu s Romanom Klčom priniesli z Cannes historicky prvý kov pre Slovensko.
Súťaž mladých kreatívcov do 30 rokov Young Lions je v plnom prúde. Máme za sebou už dve kategórie, a to DIGITAL a MEDIA. Dnes dostali svoj súťažní brief aj súťažiaci v kategórii PR. FILM, DESIGN a PRINT sú pred nami a stále sa môžete hlásiť do boja o najlepšiu reklamnú dovolenku tejto sezóny.
Ako by ste si poradili s týmto zadaním od Slovenskej sporiteľne pre PR?
Ak o svojej kreativite a originalite presvedčíš porotu, budeš svojim kolegom a kamošom posielať hviezdne reelska a selfíčka z tých najlepších párty a zažívať nezabudnuteľné momenty na červenom reklamnom koberci v Cannes!
Súťaž dáva mladým profesionálom a tvorcom z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia alebo dizajnu, možnosť zmerať si sily s ostatnými mladými kreatívcami a ukázať svoj talent.
Tí najlepší v jednotlivých kategóriách postúpia do medzinárodného kola súťaže a zažijú naživo 72. ročník najväčšieho reklamného sviatku Cannes Lions International Festival of Creativity 2025, ktorý sa uskutoční 16.-20. júna 2025.
Registrácia do súťaže prebieha TU.
Pre tých, ktorí stále váhajú, sme pripravili inšpiráciu od úspešných mladých levíc.
Monika Farkašová vyhrala slovenské kolo niekoľkokrát. A nielen to, uspela aj v Cannes, odkiaľ si spolu s Jakubom Svetlíkom priniesli zlato. Svoje odporúčania do súťaže zhrnula v nasledujúcom rozhovore:
Ivana Viteková a Ivana Masarovičová skúsili šťastie a výsledkom bolo zlato zo Slovenska a shortlist z Cannes. Obidve sa zhodujú, že to bola skvelá skúsenosť. Kategória Marketers, v ktorej uspeli, sa síce tento rok neotvára, ale šťastie môžete vyskúšať ešte vo Filme, Designe a Printe.

