Dnes svoju skúsenosť s Young Lions na LinkedIne zazdieľal aj Michal Pastier. Ten sa zúčastnil medzinárodného kola súťaže v roku 2009 a spolu s Romanom Klčom priniesli z Cannes historicky prvý kov pre Slovensko.
Súťaž mladých kreatívcov do 30 rokov Young Lions je v plnom prúde. Máme za sebou už dve kategórie, a to DIGITAL a MEDIA. Dnes dostali svoj súťažní brief aj súťažiaci v kategórii PR. FILM, DESIGN a PRINT sú pred nami a stále sa môžete hlásiť do boja o najlepšiu reklamnú dovolenku tejto sezóny.
Ak o svojej kreativite a originalite presvedčíš porotu, budeš svojim kolegom a kamošom posielať hviezdne reelska a selfíčka z tých najlepších párty a zažívať nezabudnuteľné momenty na červenom reklamnom koberci v Cannes!
Súťaž dáva mladým profesionálom a tvorcom z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia alebo dizajnu, možnosť zmerať si sily s ostatnými mladými kreatívcami a ukázať svoj talent.
Tí najlepší v jednotlivých kategóriách postúpia do medzinárodného kola súťaže a zažijú naživo 72. ročník najväčšieho reklamného sviatku Cannes Lions International Festival of Creativity 2025, ktorý sa uskutoční 16.-20. júna 2025.
Registrácia do súťaže prebieha TU.
Pre tých, ktorí stále váhajú, sme pripravili inšpiráciu od úspešných mladých levíc.
Monika Farkašová vyhrala slovenské kolo niekoľkokrát. A nielen to, uspela aj v Cannes, odkiaľ si spolu s Jakubom Svetlíkom priniesli zlato. Svoje odporúčania do súťaže zhrnula v nasledujúcom rozhovore:
Ivana Viteková a Ivana Masarovičová skúsili šťastie a výsledkom bolo zlato zo Slovenska a shortlist z Cannes. Obidve sa zhodujú, že to bola skvelá skúsenosť. Kategória Marketers, v ktorej uspeli, sa síce tento rok neotvára, ale šťastie môžete vyskúšať ešte vo Filme, Designe a Printe.