CMO
ui42
Syntetické dáta boli u nás v ui42 bežnou praxou ešte skôr, než to bolo trendom. Pri vývoji veľkých B2B/B2C riešení alebo AI modelovaní sú kľúčové. Riziká? Poznáme ich a máme špičkových analytikov, ktorí s marketérmi úzko spolupracujú, aby sme z dát vždy vyťažili maximum.
Miriam Holá
Managing & Performance Director
SCR interactive
Syntetické dáta zatiaľ nepoužívame – bohužiaľ alebo našťastie, ťažko povedať. Každý mesiac nám rukami prejde približne 100 klientov, takže máme dostatok reálnych dát zo skutočných kampaní. Simulované svety sú síce lákavé, ale zatiaľ nás viac baví riešiť, na čo ľudia naozaj klikajú, čo kupujú a (niekedy) aj ignorujú. Syntetické dáta vnímame ako veľkú príležitosť do budúcnosti – najmä tam, kde reálne dáta nie sú k dispozícii.
Jakub KováčStrategy Director
ZARAGUZA
Verím, že syntetické dáta si nájdu svoje miesto v matrixe marketingových informačných systémov. V skutočnosti sme v tejto oblasti využitia generatívnych technológií úplne na začiatku a momentálne možnosti využitia sú veľmi limitované a pre kvalitné výsledky je aj tak potrebné mať dobrý dataset. Riziko vnímam hlavne v tom, že ďalšie dáta zhoršia rozhodovaciu paralýzu, ktorá už teraz trápi mnohé marketingové oddelenia. Ak sa veľa pýtam, dostanem predsa každú možnú odpoveď.
Róbert SzabóChief Innovation Officer
PS:Digital
Syntetické dáta zati...
Zostáva vám 85% na dočítanie.