StoryEditor

Cannes Lions: Zo Slovenska ide na festival 16 prihlášok

13.06.2025, 10:14
  • O canneské levy sa bude tento rok uchádzať aj 6 kampaní od 4 slovenských agentúr.
  • MUW Saatchi & Saatchi so svojimi Bublinami súťaží pod hlavičkou Saatchi & Saatchi Düsseldorf. Spoločne prihlásili vianočnú kampaň Telekom až do 8 kategórií.
  • Držíme všetkým palce a vidíme sa v Cannes.

Už v pondelok to vypukne. Vo francúzskom letovisku Cannes sa stretnú tisícky marketérov, kreatívcov, mediálcov, expertov na sociálne siete, prídu aj influenceri, celebrity zo sveta šoubiznisu. 

Začína sa najväčší festival kreativity na svete. Jeho súčasťou bude okrem prednášok a diskusií aj najprestížnejšia reklamná súťaž. O Cannes Lions zabodujú aj práce zo Slovenska. Pozrite si, čo posielajú medzi svetovú konkurenciu naše agentúry. Všetkým držíme palce a o ich úspechoch vás bude informovať aj prostredníctvom Stratégií. 

MUW Saatchi & Saatchi

image

MUW Saachi & Saatchi Daily Hate

Správy, ktoré nikto nechce čítať 

Klient: Slovak Telekom
Kategórie:
Media: Corporate Purpose & Social Responsibility
Print & Publishing: Social Behaviour
Print & Publishing: Corporate Purpose & Social Responsibility


image

MUW Saachi & Saatchi, Swipe

Swipe

Klient: Slovak Telekom
Kategórie:
Entertainment Lions for Music: Fan Engagement/Community Building
Entertainment Lions for Music: Influencer & Co-Creation
Social & Creator: Creator Collaboration
Social & Creator: Co-Creation & User Generated Content


image

Bubliny, Slovak Telekom

Bubliny

Vianočnú kampaň Telekom ako hlavný prihlasovateľ posiela do Cannes Saatchi & Saatchi Düsseldorf. Slovenské MUW figuruje v prihláške ako spoluprihlasovateľ. Na festivale bude súťažiť v 8 kategóriách.
Klient: Deutsche Telekom
Kategórie:
Film Lions: TV/Cinema Film: Consumer Services/Business to Business
Film Lions: Online Film: Consumer Services/Business to Business
Film Lions: Culture & Context: Corporate Purpose & Social Responsibility
Film Craft Lions: Casting
Film Craft Lions: Production Design/Art Direction
Film Craft Lions: Cinematography
Film Craft Lions: Use of Licensed/Adapted Music
Film Craft Lions: Script


ISTROPOLITANA OGILVY

image

Menštruačné šaty

Menštruačné šaty

Klient: TESCO STORES SR, a. s.
Kategórie:
PR
Sustainable Development Goals – A1 Poverty
Sustainable Development Goals – A05 Gender Equality
Tesco otvorilo doteraz tabuizovanú tému menštruačnej chudoby na Slovensku. Silná PR kampaň však okrem výraznej kreatívy priniesla aj merateľné výsledky, konkrétnu pomoc pre ženy a celkový pozitívny dosah na spoločnosť. Veríme, že práve preto má kampaň šancu zabodovať v kategóriách PR či Sustainable Developement Goals. Držíme si palce!


image

Istropolitana Ogilvy, Máte ich prečítaných?

Máte ich prečítaných?
Klient:
Týždeň.
Kategórie:
Print & Publishing – D07 Corporate Purpose & Social Responsibility
Práca už bodovala na viacerých medzinárodných festivaloch. Printy totižto zaujímavo spájajú univerzálny insight (ľudia nečítajú predvolebné programy) a témy, ktoré hýbali slovenskou spoločnosťou. Séria vizuálov tak odovzdala dôležitý odkaz viac ako 400-tisíc voličom a motivovala ich voliť zodpovedne.


MADE BY VACULIK

image

Made by Vaculk, Lúčnica

The Meadow of Living Traditions/Lúka živých tradícií

Klient: Lúčnica Artistic Ensamble/Umelecký súbor Lúčnic
Kategórie:
Design: A02: Rebrand/Refresh of an Existing Brand
Industry Craft: B01: Art Direction: Brand & Communication Design
Design: B06: Brand Transformation
Myslíme si, že táto práca má šancu uspieť na Cannes Lions vďaka citlivému prepojeniu tradície s moderným dizajnom. Nová vizuálna identita Lúčnice vychádza z nanovo formulovanej esencie značky „Mladosť a krása v pohybe“ a snaží sa zachytiť krásu a pohyb slovenského folklóru spôsobom, ktorý osloví aj mladšie publikum. Symbol tanečnice a lúčneho kvetu predstavuje poetické aj funkčné riešenie, ktoré rešpektuje históriu a zároveň prináša svieži pohľad do budúcnosti. Projekt vznikol s úctou k značke, ktorá je považovaná za národný poklad, a s cieľom osloviť nové generácie bez straty autenticity. Veľmi nás teší, že si tento prístup všimli aj medzinárodné poroty a ocenili ho na viacerých prestížnych súťažiach, ako sú New York Festival, Mad Stars, ADC Europe či Epica Awards. Veríme, že aj v kontexte Cannes Lions môže táto práca zaujať svojou úprimnosťou, vizuálnou silou a kultúrnou hĺbkou.


THIS IS LOCCO

image

Hockey Carrot This is locco

The Hockey Carrot

Klient: Kaufland Slovensko
Kategórie:
Media: B05: Small-Scale Media
Media: A04: Travel, Leisure, Retail, Restaurants & Fast-Food Chains
Priniesli sme unikátny produkt, ktorý dokonale spája svet športu a supermarketu.
Chladiace vrecko ktoré vyzerá ako vrecko mrazenej mrkvy z Kauflandu.
Dostali sme sa tak tam, kde žiadna iná značka, do druhého najsledovanejšieho momentu zápasov – k zraneniam. Vrecko si hokejisti okamžite zamilovali, ukazovali na svojich social media a dnes ho využívajú všetky mužstvá ligy. No hlavne sa dostalo do živého vysielania počas MS v hokeji. Tam to neskončilo a ďalšie vrecká sme rozoslali aj iným športovým tímom, ktorým dennodenne pomáhajú pri regenerácii. A Kauflandu pomáhajú byť vždy na očiach.

01 - Modified: 2025-06-13 10:44:17 - Feat.: 0 - Title: Young Lions 2025: Je to tu. Slováci idú do Cannes súťažiť s najlepšími mladými kreatívcami sveta 02 - Modified: 2025-05-07 08:44:25 - Feat.: 0 - Title: 3 postrehy Vlada Kureka z Young Lions 03 - Modified: 2025-05-06 08:50:48 - Feat.: 0 - Title: Peter Rajčák o Young Lions: Uprednostnili sme menej dokonalé prepracovanie, ak bolo odvážne a drzé 04 - Modified: 2025-05-05 09:00:01 - Feat.: 0 - Title: Marek Surovec o Young Lions: Najviac ma prekvapila častá absencia idey 05 - Modified: 2025-02-28 08:49:44 - Feat.: 0 - Title: Roman Roj: Možnosť zažiť Cannes Lions je pre mňa hodnotnejšia cena ako Zlatý klinec
01 - Modified: 2025-06-29 07:00:00 - Feat.: - Title: Vlastimil Mesko: Skúsenosti, ktoré sme získali, majú pre nás nevyčísliteľnú hodnotu 02 - Modified: 2025-06-28 07:00:00 - Feat.: - Title: Patrícia Al-Hadi: Mojich 7 NAJ z Cannes 03 - Modified: 2025-06-27 07:00:00 - Feat.: - Title: Lea Hadnagyová: Young Lions nám priniesli motiváciu, inšpiráciu a presvedčenie, že tu neexistuje strop 04 - Modified: 2025-06-26 07:04:57 - Feat.: - Title: Ladislav Macko: Mám za sebou jeden z najformatívnejších zážitkov kariéry 05 - Modified: 2025-06-25 09:03:12 - Feat.: - Title: Richard Sokol: Keď sa nás porota spýtala, ako sme prišli na takú kreatívnu ideu, zasiahla ma eufória
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. jún 2025 12:17