Už v pondelok to vypukne. Vo francúzskom letovisku Cannes sa stretnú tisícky marketérov, kreatívcov, mediálcov, expertov na sociálne siete, prídu aj influenceri, celebrity zo sveta šoubiznisu.
Začína sa najväčší festival kreativity na svete. Jeho súčasťou bude okrem prednášok a diskusií aj najprestížnejšia reklamná súťaž. O Cannes Lions zabodujú aj práce zo Slovenska. Pozrite si, čo posielajú medzi svetovú konkurenciu naše agentúry. Všetkým držíme palce a o ich úspechoch vás bude informovať aj prostredníctvom Stratégií.
MUW Saatchi & Saatchi
Správy, ktoré nikto nechce čítať
Klient: Slovak Telekom
Kategórie:
Media: Corporate Purpose & Social Responsibility
Print & Publishing: Social Behaviour
Print & Publishing: Corporate Purpose & Social Responsibility
Swipe
Klient: Slovak Telekom
Kategórie:
Entertainment Lions for Music: Fan Engagement/Community Building
Entertainment Lions for Music: Influencer & Co-Creation
Social & Creator: Creator Collaboration
Social & Creator: Co-Creation & User Generated Content
Bubliny
Vianočnú kampaň Telekom ako hlavný prihlasovateľ posiela do Cannes Saatchi & Saatchi Düsseldorf. Slovenské MUW figuruje v prihláške ako spoluprihlasovateľ. Na festivale bude súťažiť v 8 kategóriách.
Klient: Deutsche Telekom
Kategórie:
Film Lions: TV/Cinema Film: Consumer Services/Business to Business
Film Lions: Online Film: Consumer Services/Business to Business
Film Lions: Culture & Context: Corporate Purpose & Social Responsibility
Film Craft Lions: Casting
Film Craft Lions: Production Design/Art Direction
Film Craft Lions: Cinematography
Film Craft Lions: Use of Licensed/Adapted Music
Film Craft Lions: Script
ISTROPOLITANA OGILVY
Menštruačné šaty
Klient: TESCO STORES SR, a. s.
Kategórie:
PR
Sustainable Development Goals – A1 Poverty
Sustainable Development Goals – A05 Gender Equality
Tesco otvorilo doteraz tabuizovanú tému menštruačnej chudoby na Slovensku. Silná PR kampaň však okrem výraznej kreatívy priniesla aj merateľné výsledky, konkrétnu pomoc pre ženy a celkový pozitívny dosah na spoločnosť. Veríme, že práve preto má kampaň šancu zabodovať v kategóriách PR či Sustainable Developement Goals. Držíme si palce!
Máte ich prečítaných?
Klient: Týždeň.
Kategórie:
Print & Publishing – D07 Corporate Purpose & Social Responsibility
Práca už bodovala na viacerých medzinárodných festivaloch. Printy totižto zaujímavo spájajú univerzálny insight (ľudia nečítajú predvolebné programy) a témy, ktoré hýbali slovenskou spoločnosťou. Séria vizuálov tak odovzdala dôležitý odkaz viac ako 400-tisíc voličom a motivovala ich voliť zodpovedne.
MADE BY VACULIK
The Meadow of Living Traditions/Lúka živých tradícií
Klient: Lúčnica Artistic Ensamble/Umelecký súbor Lúčnic
Kategórie:
Design: A02: Rebrand/Refresh of an Existing Brand
Industry Craft: B01: Art Direction: Brand & Communication Design
Design: B06: Brand Transformation
Myslíme si, že táto práca má šancu uspieť na Cannes Lions vďaka citlivému prepojeniu tradície s moderným dizajnom. Nová vizuálna identita Lúčnice vychádza z nanovo formulovanej esencie značky „Mladosť a krása v pohybe“ a snaží sa zachytiť krásu a pohyb slovenského folklóru spôsobom, ktorý osloví aj mladšie publikum. Symbol tanečnice a lúčneho kvetu predstavuje poetické aj funkčné riešenie, ktoré rešpektuje históriu a zároveň prináša svieži pohľad do budúcnosti. Projekt vznikol s úctou k značke, ktorá je považovaná za národný poklad, a s cieľom osloviť nové generácie bez straty autenticity. Veľmi nás teší, že si tento prístup všimli aj medzinárodné poroty a ocenili ho na viacerých prestížnych súťažiach, ako sú New York Festival, Mad Stars, ADC Europe či Epica Awards. Veríme, že aj v kontexte Cannes Lions môže táto práca zaujať svojou úprimnosťou, vizuálnou silou a kultúrnou hĺbkou.
THIS IS LOCCO
The Hockey Carrot
Klient: Kaufland Slovensko
Kategórie:
Media: B05: Small-Scale Media
Media: A04: Travel, Leisure, Retail, Restaurants & Fast-Food Chains
Priniesli sme unikátny produkt, ktorý dokonale spája svet športu a supermarketu.
Chladiace vrecko ktoré vyzerá ako vrecko mrazenej mrkvy z Kauflandu.
Dostali sme sa tak tam, kde žiadna iná značka, do druhého najsledovanejšieho momentu zápasov – k zraneniam. Vrecko si hokejisti okamžite zamilovali, ukazovali na svojich social media a dnes ho využívajú všetky mužstvá ligy. No hlavne sa dostalo do živého vysielania počas MS v hokeji. Tam to neskončilo a ďalšie vrecká sme rozoslali aj iným športovým tímom, ktorým dennodenne pomáhajú pri regenerácii. A Kauflandu pomáhajú byť vždy na očiach.