StoryEditor

SKPR Strategies: Naším zlatým pravidlom je riešiť skutočný problém, zároveň sa nebojíme riskovať

16.07.2025, 09:00
  • Soňa Lexmanová, managing partner SKPR Strategies a account directorka agentúry Gabriela Račková hovoria o dôvodoch, prečo ich agentúra opäť získala ocenenie Agentúra roka 2024. 
  • Tento titul patrí PR agentúre podľa výsledkov v národnej súťaži PROKOP. Práve SKPR Stragies získali najviac cien naprieč doménovými aj špeciálnymi kategóriami. 
  • „Každá z našich kampaní stojí na silnom dátovom základe, má jasne definovaný cieľ a metriky," hovorí Soňa Lexmanová.
  • „Už získanie shortlistu je cenným uznaním. Nás tento rok ohromne potešila 74 % miera úspešnosti našich prihlášok," vyajdruje sa k úsťaži Gabriela Račková.
  • Tento článok nájdete aj v ročenke PR agentúry 2025, ktorá mapuje dianie na trhu PR. Printová verzia ročenky  je vložená do júlového vydania Stratégií, PDF si môžete stiahnuť na konci tohto článku.

Čomu pripisujete tento úspech? Čo špecifické priniesli ocenené práce?

SL: V prvom rade sa chcem poďakovať klientom, ktorí nám dôverujú a dávajú nám priestor na kreativitu, odvahu a kvalitu. Základom našej práce je predovšetkým konzistentný prístup a komunikačná stratégia, ktorá vychádza priamo z vízie, hodnôt a stratégie klientov a je šitá presne na mieru každému z nich. Zároveň strategický prístup spájame s odvahou. Nebojíme sa experimentovať s novými formátmi a kanálmi komunikácie, ale vždy tak, aby to bolo v súlade s identitou a víziou klienta. Každá z našich kampaní stojí na silnom dátovom základe, má jasne definovaný cieľ a metriky. Ocenené práce spája to, že všetky boli silne prepojené na DNA a hodnoty klienta a priniesli pre nich merateľné výsledky – či už išlo o zmenu verejnej mienky, zvýšenie povedomia alebo konkrétne obchodné výsledky.

GR: Z úspechu sa prirodzene tešíme a je pre nás motiváciou, aby sme boli ešte odvážnejší v tom, čo robíme. Naše ocenené práce ukázali dôveru, ktorú v nás klienti majú, keď nám umožňujú myslieť out of the box. Všetky mali spoločné to, že išlo o komplexné a kreatívne kampane s cieľom budovania reputácie značiek, pričom gro tvorili dobre zvolená stratégia, silné med...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-16 08:58:15 - Feat.: 0 - Title: Značky budú musieť prestať kričať a začať počúvať. Čaká nás veľký tlak na AI a transparentnosť 02 - Modified: 2025-07-16 09:01:11 - Feat.: 0 - Title: Neistota v PR je hnacím motorom pre zodpovednú a intenzívnu komunikáciu 03 - Modified: 2025-03-28 09:23:27 - Feat.: 0 - Title: Jubilejný 15. ročník PROKOP s vyšším počtom prihlasovateľov a posilnenou porotou 04 - Modified: 2025-07-02 09:55:43 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie zmeny v PR spôsobil nástup sociálnych sietí a fragmentácia publika 05 - Modified: 2024-12-31 08:23:54 - Feat.: 0 - Title: Soňa Lexmanová o spolupráci PR agentúr s neziskovkami: Nepomáhame pre ocenenia
01 - Modified: 2025-07-25 09:08:41 - Feat.: - Title: AI zvyšuje efektivitu, nenahradí však empatiu ani originálnu kreativitu (Anketa) 02 - Modified: 2025-07-23 06:45:00 - Feat.: - Title: AI prináša do PR menej rutiny, viac času pre kreativitu a tvorbu stratégií 03 - Modified: 2025-07-22 07:00:00 - Feat.: - Title: Aktivizmus firiem: Aj keď máte správne hodnoty, komunikujte ich radšej dovnútra ako navonok 04 - Modified: 2025-07-21 07:00:00 - Feat.: - Title: Soňa Lexmanová: Klienti dnes nechcú byť len viditeľní a počuteľní, čoraz viac im ide o dosah 05 - Modified: 2025-07-20 12:00:00 - Feat.: - Title: Z Instagramu do reality: Keď sa influencer marketing mení na zážitok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 08:56