Aké nové typy reputačných rizík riešite s vašimi klientmi?
Martin Mazag
Managing director
Prime time
1. Princípy zvládnutia krízovej komunikácie sa v čase príliš nemenia. Čo sa mení, sú napríklad nástroje na identifikáciu hrozieb, vrátane nástrojov AI, nástroje na trénovanie krízových situácií či sofistikovanejšie metódy vyhodnocovania PR aktivít, ktoré sa aktuálne dostávajú aj na slovenský trh.
2. V poslednom období zaznamenávame na Slovensku dva typy pomerne nových krízových situácií. Prvou skupinou sú hackerské útoky, ktoré sa nevyhýbajú dokonca ani renomovaným IT či telco spoločnostiam, o štátnych inštitúciách nehovoriac. Druhým fenoménom sú konflikty vyplývajúce z aktivizmu firiem v oblasti inklúzie, diverzity a rovnosti. Hoci sú tieto hodnoty nespochybniteľne správne, firmy by v dnešnej polarizovanej spoločnosti mali s hodinárskou citlivosťou komunikovať tieto princípy najskôr dovnútra a potom zvážiť aj formy komunikácie smerom navonok.
René ParákManaging Director
House of Comms
1. Podľa môjho názoru platia čoraz viac úplne jednoduché návody na riadenie krízových komunikácií – vecnosť, empatia, zrozumiteľnosť a dokonalé chápanie potrieb svojich zákazníkov.
2. Vďaka sociálnym sieťam sa aj individuálny problém môže stať veľmi rýchlo virálnym a globálnym. Efekt hlučnej menšiny v kombinácii so špirálou mlčania sa stáva veľkým rizikom, na ktorý musia firmy adekvátne reagovať aktívnym riadením reputácie.
Anna Balíčková
Managing Director CZ & SK
Grayling Slovakia
1. Krízová komunikácia je oblasť našej práce, kto...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

