StoryEditor

ADMA NÁZOR: Špeciálky. Ktoré stoja za našu pozornosť?

15.08.2025, 09:00
  • Agentúry musia byť na tepe dňa. Sledovať trendy je ich „core biznis“. Expertov združených v ADMA sme sa preto spýtali, s ktorými netradičnými formátmi aktuálne experimentujú, ktoré sú efektívne a ktoré si vôbec netreba všímať.
  • PS:Digital experimentuje s attention-based formátmi.
  • V SCR interactive aktuálne najviac pracujú s personalizovaným oslovením v B2B napríklad cez LinkedIn.
  • Digiline testuje nepreskočiteľné YouTube reklamy dostupné výlučne na CTV. 
  • ContentFruiter vďaka AI efektívne recykluje textový obsah do formy podcastov a čoskoro možno aj videa. 
image

Barbora Mikušová

Barbora Mikušová
Services Director & PPC Team Leader
Invelity

V agentúre sa snažíme držať krok s aktuálnymi trendmi a najviac momentálne experimentujeme s videoformátom, ktorý zaplavil sociálne siete. Pri výrobe kreatív čoraz viac pracujeme s AI. Namiesto netradičných formátov sa sústreďujeme na kreatívy, ktoré prinášajú klientom výsledky. Neoddeliteľnou súčasťou práce s kreatívou je preto testing a vyhodnocovanie dát.

image

Michal Porubovič

Michal Porubovič
Social Media Manager
MullenLowe GGK

Brand outreaching nie je len buzzword do prezentácie. Je to reakcia značky na „cudzom“ profile. Keď sa robí poriadne, dokáže priniesť stovky interakcií a desaťtisíce impresií bez boostu. Organicky, cez komentáre a reakcie tam, kde ľudia skutočne scrollujú. Pri hľadaní nových platforiem ideme aj mimo klasických feedov. Experimentujeme dok...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-03 07:00:57 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Sú syntetické dáta v marketingu príležitosť, riziko alebo ďalšia hype vlna? 02 - Modified: 2025-05-13 08:06:18 - Feat.: 0 - Title: ADMA NÁZOR: Dobre nastavený marketing pomôže krízu nielen prežiť, ale aj vyjsť z nej ako víťaz 03 - Modified: 2025-01-15 10:11:12 - Feat.: 0 - Title: ADMA NÁZOR: Najväčšou výzvou digitálnych agentúr je AI. Tí, čo ju ovládajú, majú náskok 04 - Modified: 2024-12-05 09:12:32 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Social media manager musí byť majster v multitaskingu. Točí, strihá, vymýšľa a ešte aj sleduje trendy 05 - Modified: 2024-09-18 07:43:39 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Aký je ideálny pomer medzi investíciami do značky a výkonu? 06 - Modified: 2024-07-12 12:28:34 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: ESG v digitálnom marketingu 07 - Modified: 2024-06-12 10:51:18 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Pozornosť je najcennejší artikel. Ako ju dosiahnuť? 08 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 09 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing?
01 - Modified: 2025-12-03 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky 02 - Modified: 2025-10-03 13:49:24 - Feat.: - Title: ADMA názor: Základom omnichannel je poznanať svojho zákazníka 03 - Modified: 2025-09-03 10:27:52 - Feat.: - Title: AI v testovaní reklamy: nástroj budúcnosti, no stále pod dohľadom človeka 04 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete? 05 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 09:02