Barbora Mikušová
Services Director & PPC Team Leader
Invelity
V agentúre sa snažíme držať krok s aktuálnymi trendmi a najviac momentálne experimentujeme s videoformátom, ktorý zaplavil sociálne siete. Pri výrobe kreatív čoraz viac pracujeme s AI. Namiesto netradičných formátov sa sústreďujeme na kreatívy, ktoré prinášajú klientom výsledky. Neoddeliteľnou súčasťou práce s kreatívou je preto testing a vyhodnocovanie dát.
Michal Porubovič
Social Media Manager
MullenLowe GGK
Brand outreaching nie je len buzzword do prezentácie. Je to reakcia značky na „cudzom“ profile. Keď sa robí poriadne, dokáže priniesť stovky interakcií a desaťtisíce impresií bez boostu. Organicky, cez komentáre a reakcie tam, kde ľudia skutočne scrollujú. Pri hľadaní nových platforiem ideme aj mimo klasických feedov. Experimentujeme dok...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-03 07:00:57 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Sú syntetické dáta v marketingu príležitosť, riziko alebo ďalšia hype vlna?
02 - Modified: 2025-05-13 08:06:18 - Feat.: 0 - Title: ADMA NÁZOR: Dobre nastavený marketing pomôže krízu nielen prežiť, ale aj vyjsť z nej ako víťaz
03 - Modified: 2025-01-15 10:11:12 - Feat.: 0 - Title: ADMA NÁZOR: Najväčšou výzvou digitálnych agentúr je AI. Tí, čo ju ovládajú, majú náskok
04 - Modified: 2024-12-05 09:12:32 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Social media manager musí byť majster v multitaskingu. Točí, strihá, vymýšľa a ešte aj sleduje trendy
05 - Modified: 2024-09-18 07:43:39 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Aký je ideálny pomer medzi investíciami do značky a výkonu?
06 - Modified: 2024-07-12 12:28:34 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: ESG v digitálnom marketingu
07 - Modified: 2024-06-12 10:51:18 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Pozornosť je najcennejší artikel. Ako ju dosiahnuť?
08 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?
09 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing?
01 - Modified: 2025-12-03 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky
02 - Modified: 2025-10-03 13:49:24 - Feat.: - Title: ADMA názor: Základom omnichannel je poznanať svojho zákazníka
03 - Modified: 2025-09-03 10:27:52 - Feat.: - Title: AI v testovaní reklamy: nástroj budúcnosti, no stále pod dohľadom človeka
04 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete?
05 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?