Stalo sa už dobrým zvykom, že lídri marketingu a médií, kreatívni tvorcovia aj stratégovia, obchodní riaditelia aj šéfovia agentúr, si dajú rande na pôde Stratégií. STRATEGIE FORUM majú na slovenskom trhu unikátne miesto. Dlhé roky totiž prepájajú svety médií a marketingu.
Tento rok sa vraciame k modelu troch pódií. Chceme vám totiž priniesť ešte viac programu, ešte viac inšpiratívnych spíkrov a ešte viac návodov, ako robiť marketing lepšie a efektívnejšie.
Ak sa chcete vzdelávať v marketingu a získať prehľad v médiách a digitále, prijmite našu pozvánku na Stratégie Fórum.
Pripravili sme bohatý program, množstvo sprievodných podujatí, tak ako každý rok, prídu inšpiratívne osobnosti a môžeme vám sľúbiť aj kvalitný networking. Tu je aspoň časť nášho programu, kompletný LINE-UP nájdete TU.
Digitálny stage bude patriť influencer marketingu a AI
Do sociálnych sietí smeruje obrovský focus značiek a ešte väčšie budgety ako v minulosti. Značky im veria, pomáhajú im totiž výrazne predávať ich produkty a služby, pomáhajú im dostať sa do pozornosti ich cieľových skupín. Ako sa vyznať v trendoch a algoritmoch? Prezradí uznávaný odborník na social media Rasťo Kiavčin.
Publikujte na LinkedIne, pomôže vám budovať osobnú značku a B2B marketing. Len ako na to, aby sme na tejto profesionálnej sieti len nepálili svoj drahocenný čas ale tvorili content, ktorý zaujme a prinesie aj reálny biznis? Čo urobiť hneď a čoho sa naopak vyvarovať? Poradí expertka na LinkedIn Marta Pálešová.
Značka a influencer musia ťahať za jeden povraz a sledovať spoločné ciele. Ako na kvalitné vzťahy? Ako robiť prvý výber, brief a manažovať zadania? Ideálne s čo najväčšou slobodou pre influencera? Návod prinesú do Double Tree by Hilton už 30. septembra Linda Bezáková z Omnicom Media Group, Marek Koča z Hyundai a influenceri Adam Štrba či Martin Hanzel.
Umelá inteligencia sa dynamicky rozvíja. Ukážeme si, čo naozaj funguje, ako má AI potenciál zlepšovať našu prácu, skvalitňovať obsah a zlepšovať cielenie. Rýchlokurzom geniality v AI vás na STRATEGIE FORUM prevedú advokát Peter Marciš, kreatívec Istropolitana Ogilvy Mio Valúšek, PR expert Dávid Benedig zo Seesame a Adam Hudeček z ui42.
Mediálni lídri budú diskutovať o dôvere, reklame aj nových pravidlách pre SEO
Televízia ako mediatyp vraj stráca svoje pozície. Prečo jej však zadávatelia tak veľmi veria a smerujú do nej stále najväčšiu časť svojich budgetov? Ako sa televízie transformujú na multiplatformy? Povedia riaditelia Markízy, Jojky a STVR Peter Gažík, Marcel Grega a Martina Flašíková.
Ceny za športové licencie rastú, televízie sa však o ne bijú ako nikdy predtým. Dokedy im to bude dávať zmysel? Odpovede prinesú Martin Lisý z Markízy, Pavol Gašpar z STVR a Roman Neuschl z Joj Šport.
Dokážu tradičné vydavateľské domy osloviť mladú generáciu alebo musia zmeniť svoje biznis modely? Opýtame sa Alexeja Fulmeka z Petit Press, Michala Teplicu z News and Media Holding a Maroša Havrana z Our media.
Všetko sa mení. SEO je vraj mŕtve. Zničila ho umelá inteligencia. Naozaj? Je dôvod na paniku alebo naopak? Adriana Sečkárová zo Seoline je presvedčená, že aktuálna situácia si vyžaduje komplexný pohľad. Na všetko, aj na SEO. Ak v SEO máte aj vy chaos a potrebujete urgentne pomoc, príďte na STRATEGIE FORUM.
Slovenský digitálny trh: fakty, trendy a nevyužitý potenciál. Kde sa nachádzame v porovnaní s Európou, čo hovoria tvrdé dáta o návštevnosti médií a výdavkoch do digitálnej reklamy? S reality checkom slovenského digitálu prídu experti IAB Slovakia Dáša Karpelová a Marcel Vašš.
Marketingu vládnu zážitky, dôvera a poriadne meranie
Na Marketing stage sa budeme snažiť hľadať všetky prieniky medzi kreativitou, efektivitou, možnosťami, ktoré prináša umelá inteligencia aj nové metriky.
V lete ste si určite všimli, že česká reklama si z festivalu v Cannes priniesla fantastickú GRAND PRIX za kampaň pre KitKat. A práve o nej budú hovoriť naši skvelí spíkri. Z Prahy do Bratislavy prídu Iva Welker, CEO reklamnej agentúry VML Czechia a kreatívny riaditeľ Jake Barrow. Môže byť ich návod na svetovú reklamu prenosný aj na Slovensko?
Vybrali sme najikonickejšie reklamy uplynulých 30 rokov a hľadali sme medzi nimi súvislosti. Čo ich spája a aké vzorce sa z nich dajú odpozorovať? Zo zistení, ktoré prinesie Michal Vyšinský z 2muse sa poučí každý marketér.
Je pravda, že zážitok predáva lepšie ako spot? Prečo sa namiesto pasívnych posolstiev treba zamerať viac na experience marketing? Yaksha – Michal Novotný je expert na ohurujúce inštalácie a aktivácie, v ktorých spája svet hudby, športu a značiek.
Investujete viac do brandu? Alebo do performance? Ak ste si položili tieto dve otázky, riešite falošnú dilemu. Tradičné delenie na „buď – alebo“ dnes už nemôže fungovať. Aspoň takto to tvrdí Tomáš Mladý zo Starmede.
Lojalita sa nenosí, predáva relevantnosť. Viac svetla do motivácií slovenského spotrebiteľa v roku 2025 prinesie Jana Tužinská z OMD.
Budovanie značky nie je jednorázová kampaň. Je to dlhodobý strategický proces, ktorého jadrom je dôvera, nie trojsekundová pozornosť. Čo značkám prináša konzistentná komunikácia? Na túto tému budú diskutovať Tereza Molnár z 365.bank a Soňa Lexmanová z SKPR Strategies.
Aj komunikácia si zaslúži presné meranie, aké poznáme z marketingu. Ako k nemu pristúpiť? Prezradí Ľubomír Šimášek z Mediaboard.
Zdá sa vám to málo? A bude toho ešte viac. Program stále dopĺňame. V našom LINE-UPE budú aj v najbližších dňoch pribúdať nové témy a noví spíkri. Sledujte Stratégie, určite sa dozviete podrobnosti. A verím, že sa vidíme na konferencii. Bude to veľké, bude to inšpirujúce, bude to pre vás. Všetko dôležité sa dozviete TU.

