Celé industry sa až príliš zameriava na tradičný storytelling a málo využíva povedomie z behaviorálnych vied o tom, ako ľudia v súčasnosti konzumujú obsah. Hovorí Jakub Drobec, ktorý v UNIQA CZ/SK riadi značku, marketing a komunikáciu. Kto za to môže? Podľa neho sú to jednoznačne klienti, ktorí musia lepšie riadiť svoje agentúry. „Zmena musí nastať na úrovni klientov, aby vytvárali zdravý tlak na celý ekosystém, aby sme spoločne hľadali cesty, ako prinášať hodnotu.“
Prečo ste prijali ponuku na návrat domov po desiatich rokoch v zahraničí?
Spolu s partnerkou sme profesijne fungovali desať rokov na cestách, neboli sme na jednom mieste a už sme cítili potrebu vrátiť sa naspäť k našim koreňom. Ona aj ja sme dostali pracovnú ponuku v Prahe a vlastne nikdy sme v Česku nežili, takže to bolo pre nás ďalšie nové dobrodružstvo. Zároveň sme sa tu cítili okamžite ako doma.
Čo ste vedeli o spoločnosti UNIQA?
Pomerne dosť. Tým, že som sa dlhodobo pohyboval v biznise, poznal som značku, jej históriu, vedel som, že prešla veľkou transformáciou a fúziou s AXA. Zároveň som rozumel tomu, že sa na značku vytvoril veľký tlak, pretože spoločnosť skokovo narástla. Spojením dvoch veľkých, silných spoločností UNIQA a AXA vznikla obrovská značka. Toto som vedel a už po prvých diskusiách s naším predstavenstvom som cítil, že majú obrovskú chuť a ambíciu posúvať sa ešte vyššie, čo ma, samozrejme, lákalo. Okrem toho som vnímal, že značka si so sebou nesie nielen poisťovníctvo, ale aj pomerne silné zázemie nepoistných produktov, napríklad dôchodkových či investičných. Tu som mal pocit, že nevyužíva naplno tú veľkú silu, ktorú má vďaka takémuto širokému spektru rôznych finančných riešení.
Zostáva vám 91% na dočítanie.

