Oliver Patrik
Executive director
Wondericon events
Efektívnosť tendra je priamo závislá od kvality a jasnosti jeho počiatočných parametrov. Naša skúsenosť ukazuje, že kľúčom k úspešnému procesu je dôsledné špecifikovanie hlavného cieľa, definovanie kritérií hodnotenia a stanovenie realistického rozpočtového limitu. Jasne definované podmienky umožňujú agentúram súťažiť v presne stanovených mantineloch, čo vedie k predkladaniu kvalitnejších a cielenejších ponúk. Pre zadávateľa to znamená transparentné porovnanie a možnosť vybrať si najvhodnejšieho partnera, ktorý dokáže splniť jeho očakávania. Pre agentúry je to zasa záruka, že investovaný čas a energia do prípravy ponuky neboli zbytočné. Aby bol proces efektívny pre obe strany, zadávateľom odporúčame venovať zvýšenú pozornosť týmto bodom ešte pred spustením tendra. Takýto proaktívny prístup zabezpečí, že výsledkom bude partnerstvo, ktoré prinesie želanú hodnotu.
Dalibor Lukačka
CEO
E-MOTION
Jeden z najväčších problémov je nedostatok času na vypracovanie tendra. Na podrobné naštudovanie a vypracovanie zadania spolu s ďalšími subdodávateľmi agentúra potrebuje popri iných realizáciách dostatok času.
Okrem toho stále pretrváva téma skicovného. Ak je zadávateľ ochotný skicovné zaplatiť, vo väčšine prípadov to pokryje len časť celkových nákladov na vypracovanie tendra vrátane kreatívy...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-09-19 09:21:42 - Feat.: 0 - Title: Ako sa vyvíja ochota klientov investovať do televízie? Veria zadávatelia televízii či presúvajú budgety do digitálu?
02 - Modified: 2025-09-05 16:57:36 - Feat.: 0 - Title: Retail na sociálnych sieťach: Lidl kraľuje TikToku, Coopu roky fungujú Bača a Honelník, Kaufland experimentuje s Pinterestom
03 - Modified: 2025-07-30 07:45:00 - Feat.: 0 - Title: Etika v PR komunikácii: Integrita a dôveryhodnosť sú cennejšie než krátkodobý zisk
04 - Modified: 2025-07-29 06:41:35 - Feat.: 0 - Title: Etika v PR: Zmyslom komunikácie nie je len získať pozornosť, ale budovať dôveru
05 - Modified: 2025-07-25 09:08:41 - Feat.: 0 - Title: AI zvyšuje efektivitu, nenahradí však empatiu ani originálnu kreativitu (Anketa)
06 - Modified: 2025-07-23 06:45:00 - Feat.: 0 - Title: AI prináša do PR menej rutiny, viac času pre kreativitu a tvorbu stratégií
07 - Modified: 2025-10-14 07:14:23 - Feat.: 0 - Title: Najväčšou brzdou eventového biznisu je opatrnosť zadávateľov
01 - Modified: 2025-10-24 12:15:20 - Feat.: - Title: AI vo svete eventov: Bez ľudského zásahu by hrozila uniformita a priemernosť
02 - Modified: 2025-10-15 04:00:00 - Feat.: - Title: Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť
03 - Modified: 2025-10-08 07:00:00 - Feat.: - Title: Eventy 2025: Nezabudnuteľné zážitky ako strategický nástroj rastu značky
04 - Modified: 2025-10-06 12:04:39 - Feat.: - Title: Eventy 2025: Urobme si spolu SWOT-ku umelej inteligencie
05 - Modified: 2025-07-30 07:45:00 - Feat.: - Title: Etika v PR komunikácii: Integrita a dôveryhodnosť sú cennejšie než krátkodobý zisk