Ak by ste mali vystihnúť značku Slovenska tromi slovami, ktoré by to boli – a prečo práve tie?
Autenticita, pokoj, zážitok. Slovensko je krajina, ktorá ponúka niečo, čo sa v masovom turizme už len ťažko hľadá – autenticitu. Nie je preplnené, je blízke, pokojné a na relatívne malom priestore ponúka všetko, od relaxu až po dobrodružstvo. Cestovný ruch je totiž primárne o emócii a o tom, čo si človek z miesta odnesie. Vnímate ho cez všetky zmysly, prostredníctvom chutí, vôní, tichom lesa, pohľadom na hory či srdečnosťou ľudí. Práve v tejto úprimnosti vidím našu najväčšiu konkurenčnú výhodu.
Čo podľa vás urgentne potrebuje Slovensko ako brand smerom von aj dovnútra krajiny?
Slovensko potrebuje vlastný, jednotný a dlhodobo udržateľný brand, ktorý bude stáť na krajine, nie na inštitúcii. Naším cieľom je, aby sa značka Slovenska budovala systematicky, s jasnou víziou, a aby ju ľudia vnímali cez jej hodnoty. Chceme, aby Slovensko prestalo byť neznámou destináciou a začalo byť krajinou, ktorá má čo ponúknuť každému. A to si vyžaduje nielen propagáciu, ale aj spoluprácu – štátu, regiónov, podnikateľov aj komunity ľudí, ktorí Slovensku veria.
Chcete nadviazať na to, čo sa v brandingu našej krajiny urobilo v minulosti, alebo máte úplne odlišnú víziu budovania tejto značky? Čo z minulosti si treba zobrať, aby sme zachovali kontinuitu?
Každá krajina, ktorá má dnes silný brand, si prešla dlhým vývojom. A to je cesta, ktorou ideme aj my. Slovensko nemá budovať značku od nuly, ale z toho najlepšieho, čo už vzniklo. Z minulosti chceme zachovať prezentáciu Slov...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

