Tento rok oslavuje reklamný koncept Bača a honelník 15 rokov. To je celkom vzácne, že tak dlho vydržala nielen táto téma, ale aj samotní herci. Funguje to na zákazníkov aj po toľkých rokoch?
Do COOP Jednoty som prišla v čase, keď mal koncept za sebou už osem rokov. Výsledky konceptu boli fascinujúce. Dvojicu Bača a honelník priniesla agentúra JANDL, prvýkrát vo veľkonočnej kampani v roku 2010. Rýchlo sa ukázalo, že téma salaša a vtipných dialógov založených na slovných hrách a komických situáciách je niečo, čo sa nedá tak ľahko vyčerpať. Vynikajúco reprezentuje DNA našej značky a dnes má najvyššiu rozpoznateľnosť spomedzi všetkých potravinových reťazcov. Je dôležité povedať, že pravidelné meranie stále potvrdzuje, že koncept funguje a stále ponúka priestor na nové vtipné príbehy. Diváci, ktorí reklamu zachytia, dokážu spontánne takmer ihneď pomenovať značku COOP Jednota.
Ako reprezentuje tento reklamný koncept identitu značky COOP Jednota?
Nie sme sieť, ktorá sa len „tvári slovensky“. Sme reálne prepojení s regiónmi, dlhodobo podporujeme slovenských výrobcov a lokálne komunity. Sme blízko k ľuďom – máme predajne aj v malých mestách a dedinách, kde iné reťa...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

