StoryEditor

Je len veľmi málo reklám, ktoré divák neprepne. Tie od COOP Jednoty patria medzi ne

11.11.2025, 09:18
  • Reklamný koncept bača a honelník oslavuje 15 rokov a stále patrí medzi najrozpoznateľnejšie kampane na Slovensku.
  • O tom, ako funguje koncept a ako fungujú inovácie v regiónoch, hovorí Margaréta Nosáľová, riaditeľka odboru marketingu v COOP Jednote Slovensko.
  • COOP Jednota nie je len „slovenská na oko“, ale reálne spojená s regiónmi a domácimi výrobcami.
  • Klasický koncept sa úspešne prepája s modernými trendmi – Bača a honelník sa objavili v Minecraft svete.
  • COOP Jednota aktívne pracuje s influencermi – od Asimistera po Maroša Molnára, čím prináša značku bližšie mladším zákazníkom.
  • Automatizované predajne 24/7 umožňujú nakupovať nonstop a využívajú AI.
  • Viac článkov si prečítajte v ročenke Slovenské značky 2025, ktorú nájdete vloženú v novembrových Stratégiách,alebo si ju stiahnite v PDF v tomto článku.

Tento rok oslavuje reklamný koncept Bača a honelník 15 rokov. To je celkom vzácne, že tak dlho vydržala nielen táto téma, ale aj samotní herci. Funguje to na zákazníkov aj po toľkých rokoch?

Do COOP Jednoty som prišla v čase, keď mal koncept za sebou už osem rokov. Výsledky konceptu boli fascinujúce. Dvojicu Bača a honelník priniesla agentúra JANDL, prvýkrát vo veľkonočnej kampani v roku 2010. Rýchlo sa ukázalo, že téma salaša a vtipných dialógov založených na slovných hrách a komických situáciách je niečo, čo sa nedá tak ľahko vyčerpať. Vynikajúco reprezentuje DNA našej značky a dnes má najvyššiu rozpoznateľnosť spomedzi všetkých potravinových reťazcov. Je dôležité povedať, že pravidelné meranie stále potvrdzuje, že koncept funguje a stále ponúka priestor na nové vtipné príbehy. Diváci, ktorí reklamu zachytia, dokážu spontánne takmer ihneď pomenovať značku COOP Jednota.

Ako reprezentuje tento reklamný koncept identitu značky COOP Jednota?

Nie sme sieť, ktorá sa len „tvári slovensky“. Sme reálne prepojení s regiónmi, dlhodobo podporujeme slovenských výrobcov a lokálne komunity. Sme blízko k ľuďom – máme predajne aj v malých mestách a dedinách, kde iné reťa...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-09-05 09:04:54 - Feat.: 0 - Title: Potravinovým reťazcom na sociálnych sieťach funguje autenticita, relevancia a angažovanosť 02 - Modified: 2025-09-05 16:57:36 - Feat.: 0 - Title: Retail na sociálnych sieťach: Lidl kraľuje TikToku, Coopu roky fungujú Bača a Honelník, Kaufland experimentuje s Pinterestom 03 - Modified: 2025-05-02 08:47:44 - Feat.: 0 - Title: Šéfka komunikácie BILLA: Agentúra je pre mňa strážcom zdravého rozumu 04 - Modified: 2025-02-12 13:06:49 - Feat.: 0 - Title: Obchodné reťazce: Jednoznační lídri ESG komunikácie
01 - Modified: 2025-11-21 10:16:50 - Feat.: - Title: 365.bank: Čo najsilnejšie formuje vzťah k značke a lojálnosť? Jednoznačne je to dobrá zákaznícka skúsenosť 02 - Modified: 2025-11-14 08:00:00 - Feat.: - Title: Ján Stareček: Úspešné značky vedia naplniť trojuholník úspechu 03 - Modified: 2025-11-05 08:40:07 - Feat.: - Title: Chceme ukazovať Slovensko cez ľudí, miesta a zážitky, nie cez slogany
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. november 2025 05:27