StoryEditor

LOVE BRAND 2025: Ako vzniká láska k značke?

09.12.2025, 10:54
  • Sú „love brands“ len marketingový mýtus, alebo výrazné značky naozaj dokážu vytvárať hlboké emocionálne väzby so svojimi zákazníkmi?
  • V  ročenke LOVE BRAND 2025 sa dozviete, prečo dnes nerozhoduje dokonalý marketing, ale schopnosť značiek správať sa ľudsky, autenticky a prirodzene.
  • Akú úlohu zohrávajú emócie, dôvera, skúsenosti a zážitky pri budovaní skutočnej lojality k značke.
  • Čo odhaľuje správa Trends 2025 od The Lacek Group (Ogilvy) o budúcnosti angažovanosti a vzťahov medzi značkami a ľuďmi.
  • Prečo cesta k „milovanej značke“ nevedie cez veľké kampane, ale cez malé, každodenné momenty, ktoré vytvárajú vzťah.
  • Ročenku LOVE BRAND 2025 nájdete vloženú v decembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článku. 

Viem, viem.... Love brands neexistujú. Je to marketingový nezmysel. Aspoň tak to tvrdia hejteri prístupu k budovaniu značiek na základe lásky. Ale čo, ak áno? Skúsme s týmto motívom pracovať. Čo ak sa ľudia naozaj dokážu zaľúbiť do značky? Dobre, dobre... Možno nie...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. december 2025 11:00