Špeciálna príloha magazínu Stratégie mapuje situáciu na trhu vonkajšej reklamy.
Súčasťou októbrového čísla magazínu Stratégie je aj ročenka OUT & IN DOOR. Na situáciu na trhu vonkajšej reklamy sme sa pozreli spolu s najvýznamnejšími spoločnosťami na trhu, priniesli sme prehľad výdavkov do reklamy za posledné roky a výhľady do ďalšieho obdobia.
Nájdete v nej aj rozhovor s prezidentom Asociácie vonkajšej reklamy Ivanom Pellerom a najzaujímavejšie projekty partnerov prílohy. To, že reklama v outdoore nemusí byť nudná a dokáže ľudí zaujať, ukazuje tucet inšpiratívnych kampaní zo sveta.
Špeciálnu prílohu OUT & INDOOR 2021 si môžete stiahnuť nižšie.
Stratégie
Stiahnuť dokument
01 - Modified: 2021-10-27 11:09:27 - Feat.: 0 - Title: ESG je budúcnosť: sonda do plánov top slovenských marketérov
02 - Modified: 2021-09-27 14:03:36 - Feat.: 0 - Title: Ročenka Eventy 2021: Najväčšie výzvy, ktoré čakajú eventovú brandžu v tomto a budúcom roku
03 - Modified: 2021-09-05 13:13:46 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry a ich výzvy a top témy pre tento rok
04 - Modified: 2021-08-02 12:57:17 - Feat.: 0 - Title: Nová špecializovaná príloha Stratégií: Športový marketing nabral na sile s návratom veľkých športov
05 - Modified: 2021-09-05 13:06:53 - Feat.: 0 - Title: Ročenka PR agentúry: Ako zmenila pandémia segment PR a aké sú jeho priority v tomto roku
06 - Modified: 2021-09-05 13:42:18 - Feat.: 0 - Title: Dekáda v marketingovej komunikácii: Výnimočná ročenka mapuje marketing, reklamu a médiá za posledných 10 rokov
01 - Modified: 2022-04-28 16:17:12 - Feat.: - Title: Focus na mladých 2022 – nová špeciálna príloha Stratégií
02 - Modified: 2023-09-05 13:01:02 - Feat.: - Title: TOP 100 zadávateľov 2021
03 - Modified: 2022-02-24 15:17:42 - Feat.: - Title: Ročenka Top udalosti: Rok 2021 bol ilúziou, že je všetko v poriadku
04 - Modified: 2024-10-08 11:30:43 - Feat.: - Title: Interná komunikácia 2022 – nová špecializovaná príloha mesačníka Stratégie
05 - Modified: 2022-01-28 09:36:07 - Feat.: - Title: Marketingový výskum 2022: Pandémia neznížila ochotu respondentov odpovedať na prieskumy