Cieľom influencer marketingu je pritiahnuť čo najväčšie publikum k danému produktu. Na základe čoho si majú značky vybrať toho správneho influencera?
Dominika Turcerová zo Zaraguzy: "Influencer marketing je stále IN, pričom je kladený väčší dôraz na transparentnosť a úprimnú komunikáciu. OUT sú, naopak influenceri, ktorí berú spolupráce ako na bežiacom páse a komunikujú bez pridanej hodnoty. Správneho ambasádora je potrebné vyberať podľa pocitov, ako aj podľa dát o ich publiku a tiež na základe predchádzajúcich skúseností."
Martin Kučera z OMD Slovakia: "Pri výbere influencera alebo ambasádora môžu ísť značky jednou z dvoch ciest, vybrať si influencera, ktorý má masovú sledovanosť a obrovský dosah, alebo niekoho s menším, so špecializovanejším publikom, ktoré má tendenciu byť veľmi angažované a lojálne." Príspevky, video príbehy či kreatívne spracovanie kampane v podobe reklamy, to všetko patrí do influencer marketingu. Ako čo najlepšie predať produkt opisuje Veronika Zábrženská z Performics: "Autentickosť, dôvera, relevantnosť sú hlavné atribúty, ktoré pomáhajú influencerovi aj značke budovať požadovaný cieľ, nech už je akýkoľvek (povedomie, edukácia, pripomínanie sa, predaj). Na trhu je už mnoho influencerov, ktorí sa naučili veľmi prirodzene aplikovať obsah do vhodného prostredia blízkeho pre cieľovku, preto všetky „out“ sa v procese tvorby obsahu odstraňujú." "Výber influencera by mal byť založený na kombinácii dát a chémie medzi značkou a influencerom. Vysoký počet followerov nemusí vždy klientovi doručiť dostatočné kvantitatívne ani kvalitatívne KPIs, preto treba vo zvýšenej frekvencii sledovať trendy a výsledky počas trvania kampane." Prečítajte si skúsenosti zástupcov top hráčov v oblasti influencer marketingu. Takto to robia oni. Takto im to funguje.
Zostáva vám 85% na dočítanie.