Logo

    • Profil
    • Zmena údajov
    • Zmena hesla
    • Adresy
    • História objednávok
    • Kontakt
    • Aktivácia predplatného
    • Zrušenie účtu
    • Odhlásiť
  • HNonline
  • Stratégie
  • Svetevity
  • Cestovné poriadky
  • RunGO
  • Mediweb
  • Dia
  • Konferencie
  • HNClub
  • MAFRA Slovakia
  • Akcie a zľavy
  • Solventné firmy
  • Predplatné
  • Newsletter
Predplatné
  • Médiá
  • Aktuálne
  • Marketing
  • VIP Blogy
  • Kto kam
  • Hodnotenia Stratégií
  • Špeciálne prílohy
Logo Stratégie
Sekcie
  • Médiá
  • Aktuálne
  • Marketing
  • VIP Blogy
  • Kto kam
  • Hodnotenia Stratégií
  • Špeciálne prílohy
Filip Kuna, riaditeľ v Strossle, člen správnej rady IAB slovakia - združenie internetovej reklamy

Filip Kuna, riaditeľ v Strossle, člen správnej rady IAB slovakia - združenie internetovej reklamy

Najnovšie články autora

Case study: Kde nájsť nových zákazníkov pre váš e-shop?
VIP Blogy

Case study: Kde nájsť nových zákazníkov pre váš e-shop?

Prinášame prípadovú štúdiu spoločnosti Elnino.

Hlavný hrdina je vždy zákazník. Váš produkt hrá vedľajšiu rolu
VIP Blogy

Hlavný hrdina je vždy zákazník. Váš produkt hrá vedľajšiu rolu

Krutá pravda o ľudskej náture je tá, že sa v prvom rade staráme o komfort seba a svojich najbližších, až potom príde na rad okolie.

Ako zorganizovať prevrat v krajine cez mobilnú aplikáciu?
VIP Blogy

Ako zorganizovať prevrat v krajine cez mobilnú aplikáciu?

Ešte nikdy nezávisel osud krajiny tak veľmi na jedinej aplikácii.

Tri roky píšem každý deň o content marketingu. Týchto 5 vecí som sa naučil
Marketing

Tri roky píšem každý deň o content marketingu. Týchto 5 vecí som sa naučil

Myslím si, že najväčšou slabinou celého content marketingu je schopnosť vyhodnotiť ho, konkrétny biznisový prínos.

TikTok má prvú televíznu reklamu. Aké poučenie si z nej môže zobrať každý marketér?
VIP Blogy

TikTok má prvú televíznu reklamu. Aké poučenie si z nej môže zobrať každý marketér?

Klasické médiá sú v mnohých aspektoch efektívnej komunikácie omnoho dôležitejšie ako samotné digitálne platformy.

Najlepšia marketingová rada súčasnosti: Investujte do reklamy viac
VIP Blogy

Najlepšia marketingová rada súčasnosti: Investujte do reklamy viac

Alebo sa inšpirujte kozmonautmi.

Hrozba alebo príležitosť? Nedovoľte koronavírusu zničiť váš biznis
VIP Blogy

Hrozba alebo príležitosť? Nedovoľte koronavírusu zničiť váš biznis

Ste korisť alebo lovec? Ako sa plánujete popasovať s korona-pohromou vy?

Oplatí sa klamať vašich zákazníkov? Na margo Pellegriniho rozhovoru v Slovenke
Marketing

Oplatí sa klamať vašich zákazníkov? Na margo Pellegriniho rozhovoru v Slovenke

Čo myslíte, mala by byť natívna reklama označovaná, alebo nie? Podľa asociácie vydavateľov novín WAN-IFRA každé desiate médium natívnu reklamu neoznačuje.

Ako si rýchlo zničiť povesť budovanú 30 rokov. Smutná case study na aktuálnu nôtu AKTUALIZOVANÉ
VIP Blogy

Ako si rýchlo zničiť povesť budovanú 30 rokov. Smutná case study na aktuálnu nôtu

Poučenie, ktoré si môžete zobrať od Avastu.

Dokážete rozoznať najviac a najmenej klikanú kampaň roka?
Marketing

Dokážete rozoznať najviac a najmenej klikanú kampaň roka?

Skúste si tipnúť.

Ako zistíte, či žijete v jednej veľkej marketingovej bubline? A ako z nej vykuknete?
VIP Blogy

Ako zistíte, či žijete v jednej veľkej marketingovej bubline? A ako z nej vykuknete?

Prvé pravidlo marketingu hovorí, že my nie sme naši zákazníci. Nemali by sme plánovať podľa vlastných pocitov, lebo sa nám to páči, ale podľa reálnych dát.

Aký je dôvod, pre ktorý by si mal každý predplatiť svoj obľúbený spravodajský web?
VIP Blogy

Aký je dôvod, pre ktorý by si mal každý predplatiť svoj obľúbený spravodajský web?

Platíte si za nejaké online spravodajstvo? Investujete do inzercie v domácich online médiách? Mali by ste.

Ako Max Sport zvýšil svoje povedomie vďaka spolupráci s influencerom
Marketing

Ako Max Sport zvýšil svoje povedomie vďaka spolupráci s influencerom

Príťažlivá Slovenka si spoluprácu s Max Sport od začiatku užívala.

Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (Prípadová štúdia Nissan)
Marketing

Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (Prípadová štúdia Nissan)

Nissan využil pre kampaň na nový Qashqai Strossle platformu.

Rozdeľujete peniaze do online reklamy správne? 5 infografík, ktoré vám to ukážu
VIP Blogy

Rozdeľujete peniaze do online reklamy správne? 5 infografík, ktoré vám to ukážu

Vedeli ste, že reklamou v slovenských médiách zasiahneme 80 percent všetkých Slovákov, teda o 40 percent viac ako na Facebooku?

Aj vy neznášate čakanie? Ako vďaka obsahu peniaze ušetríte a zákazníkov potešíte
VIP Blogy

Aj vy neznášate čakanie? Ako vďaka obsahu peniaze ušetríte a zákazníkov potešíte

Na obsahový marketing sa mnohí pozerajú ako na výborný spôsob získania nových zákazníkov či zvýšenia tržieb od tých existujúcich. Zarobiť peniaze pre firmu viete však aj naopak – že ušetríte náklady.

  • Novšie
  • Staršie
24 hodín 3 dni 7 dní
  • Nové ohniská covidu. Vírus po otvorení škôl rastie u detí, prípadov sú tisíce70 112

  • Čakáreň na očkovanie: prihlásiť sa už môžu ľudia od 45 rokov, zverejnili zoznam miest s voľnými kapacitami57 436

  • Očkovanie na Slovensku: Zverejnili miesta, kde sú v najbližších troch dňoch voľné termíny55 710

  • Sulík chce, aby padali hlavy. Taliani pôjdu z Mochoviec preč46 814

  • Mobilita alarmujúco stúpla. Zarobili si Slováci na tretiu vlnu covidu?33 892

  • Heger povedal, kedy sa rozhodne o uvoľňovaní opatrení18 236

  • Veľká noc odistila granát. Ešte nevieme, či vybuchne17 683

  • Koronavírus na Slovensku: Počet hospitalizovaných klesol k hranici 250013 790

  • Televízia Joj reaguje na žiadosti divákov. Slovanov bude vysielať po novom13 236

  • Štátny ústav eviduje tritisíc hlásení podozrení na nežiaduce účinky vakcín, z nich je 134 závažných9 580

  • Mobilita alarmujúco stúpla. Zarobili si Slováci na tretiu vlnu covidu?114 575

  • Očkovanie na Slovensku: Zverejnili miesta, kde sú v najbližších troch dňoch voľné termíny75 459

  • Nové ohniská covidu. Vírus po otvorení škôl rastie u detí, prípadov sú tisíce70 112

  • Veľká noc odistila granát. Ešte nevieme, či vybuchne59 819

  • Čakáreň na očkovanie: prihlásiť sa už môžu ľudia od 45 rokov, zverejnili zoznam miest s voľnými kapacitami57 436

  • Televízia Joj reaguje na žiadosti divákov. Slovanov bude vysielať po novom52 731

  • "Gratulujem idioti, buchnite si šampanské." Matovič sa po požiadavke Ruska pustil do kritikov Sputnika49 920

  • Sulík chce, aby padali hlavy. Taliani pôjdu z Mochoviec preč47 504

  • Šéfanalytik na zdravotníctve pre HN: Mohli by sme očkovať viac, ale nebudeme44 036

  • Kritický apríl. Slovensko sa v očkovaní dostáva do úzkych, vypadli Pfizery aj AstraZeneca41 928

  • Slovensko sa ide otvárať. Nová stratégia zasiahne služby, športoviská a školy209 520

  • Covid automat: Oddnes platí nové rozdelenie čiernych okresov. V najvyššom stupni varovania je ich desať164 345

  • Mobilita alarmujúco stúpla. Zarobili si Slováci na tretiu vlnu covidu?114 575

  • Je spojitosť medzi vakcínou od AstraZenecy a zrazeninami, vyhlásil vysoký predstaviteľ EMA86 559

  • Po Veľkej noci príde veľká zmena. Služby sa majú otvoriť, ale do hry vstúpia nové samotesty79 241

  • Kritický apríl. Slovensko sa v očkovaní dostáva do úzkych, vypadli Pfizery aj AstraZeneca75 660

  • Očkovanie na Slovensku: Zverejnili miesta, kde sú v najbližších troch dňoch voľné termíny75 459

  • Nové ohniská covidu. Vírus po otvorení škôl rastie u detí, prípadov sú tisíce70 112

  • Poľsko buduje svoj malý "Suez". Nátlak Ruska na zrušenie projektu nevyšiel68 747

  • Falošný obchod so zdravím. Toto sú utajené riziká umelých vitamínov a doplnkov stravy64 171

Odkazy

  • Predplatné
  • Práca u nás
  • HNClub
  • HNkonferencie
  • Inzercia
  • Online inzercia
  • AIM monitor
  • Kontakt
  • GDPR
  • Štatúty súťaží
  • Newsletter
#

Sociálne siete

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
  • YouTube
  • HN v AppStore
  • SMS predplatné

Stiahnite si appku

Available on the App Store
Get it on Google Play

MAFRA Slovakia a.s. | Nobelova 34 | 836 05 Bratislava 3 (mapa)

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a dát je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

MAFRA Slovakia, a.s. je členom skupiny AGROFERT