Case study: Kde nájsť nových zákazníkov pre váš e-shop?
Prinášame prípadovú štúdiu spoločnosti Elnino.
Prinášame prípadovú štúdiu spoločnosti Elnino.
Krutá pravda o ľudskej náture je tá, že sa v prvom rade staráme o komfort seba a svojich najbližších, až potom príde na rad okolie.
Ešte nikdy nezávisel osud krajiny tak veľmi na jedinej aplikácii.
Myslím si, že najväčšou slabinou celého content marketingu je schopnosť vyhodnotiť ho, konkrétny biznisový prínos.
Klasické médiá sú v mnohých aspektoch efektívnej komunikácie omnoho dôležitejšie ako samotné digitálne platformy.
Alebo sa inšpirujte kozmonautmi.
Ste korisť alebo lovec? Ako sa plánujete popasovať s korona-pohromou vy?
Čo myslíte, mala by byť natívna reklama označovaná, alebo nie? Podľa asociácie vydavateľov novín WAN-IFRA každé desiate médium natívnu reklamu neoznačuje.
Poučenie, ktoré si môžete zobrať od Avastu.
Prvé pravidlo marketingu hovorí, že my nie sme naši zákazníci. Nemali by sme plánovať podľa vlastných pocitov, lebo sa nám to páči, ale podľa reálnych dát.
Platíte si za nejaké online spravodajstvo? Investujete do inzercie v domácich online médiách? Mali by ste.
Príťažlivá Slovenka si spoluprácu s Max Sport od začiatku užívala.
Nissan využil pre kampaň na nový Qashqai Strossle platformu.
Vedeli ste, že reklamou v slovenských médiách zasiahneme 80 percent všetkých Slovákov, teda o 40 percent viac ako na Facebooku?
Na obsahový marketing sa mnohí pozerajú ako na výborný spôsob získania nových zákazníkov či zvýšenia tržieb od tých existujúcich. Zarobiť peniaze pre firmu viete však aj naopak – že ušetríte náklady.